اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

نمایندگان مجلس خواستار برخورد با روزنامه شرق هستند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به محکوم کردن اقدام موهن روزنامه شرق توسط 147 نماینده مجلس گفت: این نمایندگان خواستار برخورد قوه قضائیه و وزارت ارشاد با روزنامه شرق هستند.

نمایندگان مجلس خواستار برخورد با روزنامه شرق هستند

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی دقایقی قبل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون اقدام هتاکانه روزنامه شرق در انتشار کاریکاتور موهن روزنامه شرق نسبت به رزمندگان اسلام با محکوم کردن این اقدام غیر ارزشی روزنامه اصلاح‌طلب اظهار کرد: روزنامه شرق با انتشار این کاریکاتور به ارزش‌های دفاع مقدس که میراث خون هزاران شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر است توهین کرد.

وی با اشاره به منویات امام راحل و مقام معظم رهبری پیرامون دفاع مقدس و اهمیت حفظ ارزش‌های آن، یادآور شد: رزمندگان اسلام با حماسه‌آفرینی و رشادت‌های خود در نبرد حق علیه باطل، عزت و عظمت امروز جمهوری اسلامی ایران را به ما هدیه کردند و تمام تلاش دشمنان نیز به این سمت می‌رود که این ارزش‌های والای دفاع مقدس به عنوان الگو مطرح نباشد که کاریکاتور توهین آمیز روزنامه شرق نیز در این راستا منتشر شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این کاریکاتور درصدد است تا به دروغ بگوید، جوانان این مملکت، چشم بسته و ناآگاهانه از انقلاب دفاع کردند.

حسینی که خود از رزمندگان دوران دفاع مقدس است تصریح کرد: در جبهه‌های حق علیه باطل، این رزمندگان اسلام بودند که سربندها را برای یکدیگر می‌بستند، نه مسئولان و این حضور آگاهانه و باایمان رزمندگان اسلام در دفاع مقدس را ثابت می‌کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک این اقدام روزنامه اصلاح‌طلب شرق را توهین به رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا دانسته و آن را به شدت محکوم کرد.

وی ابراز کرد: 147 نماینده مجلس شورای اسلامی اقدام موهن روزنامه شرق را محکوم کردند که هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

حسینی در خاتمه تأکید کرد: نمایندگان مجلس معترض به این اقدام، خواستار برخورد قوه قضائیه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت منصفه با روزنامه اصلاح‌طلب شرق هستند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول