اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

قوه قضائیه با قاطعیت اقدام وقیحانه روزنامه اصلاح‌طلب را پاسخ دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان آوج خواستار قاطعیت در برخورد قوه قضائیه با روزنامه‌ اصلاح طلب شرق، هتاک به رزمندگان دفاع مقدس شد.

قوه قضائیه با قاطعیت اقدام وقیحانه روزنامه اصلاح‌طلب را پاسخ دهد

حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با محکومیت اقدام وقیحانه یکی از روزنامه‌های اصلاح طلب و حامی فتنه در انتشار کاریکاتور مذبوحانه علیه رزمندگان دفاع مقدس اظهار کرد: امروز دوست و دشمن بر اهمیت و جایگاه دفاع مقدس و نقش آن بر افزایش اقتدار و عزت جمهوری اسلامی اذعان داشته و نقش رزمندگان را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مهم ارزیابی می‌کنند.

امام جمعه شهرستان آوج اضافه کرد: برکاتی که دفاع مقدس بر نظام اسلامی به همراه آورده، از ایجاد انگیزه و نیروی قوی گرفته تا صبر و مقاومت امروز سبب شکست دشمنان شده است.

وی با اشاره به اینکه قلم‌های مسموم نفوذ کرده در برخی از رسانه‌ها و جراید سبب مخدوش جلوه‌دار کردن اصل و ماهیت ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌شود، عنوان کرد: تمام شهر‌ها و روستاهای کشور در ایام جنگ تحمیلی فرزندان و جوانان رشید خویش را راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کرده‌اند و امروز ملت و خانواده‌های معزز شهدا اجازه گستاخی و هتاکی به آرمان‌های بلند فرزندانشان را نمی‌دهند.

امام جمعه شهرستان آوج ادامه داد: حرکت روشن ملت تا دست‌یابی نهایی به اهداف همچنان در جریان است و ادامه دارد.

وی اذعان کرد: عاملان و مقصران این هتاکی صورت گرفته نسبت به رزمندگان دفاع مقدس باید هر چه سریع‌تر توسط مسئولان قضایی و با همکاری وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی دستگیر و محاکمه شوند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا بیان کرد: خواست اقشار مردم و به ویژه رزمندگان این است که مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی اجازه گستاخی عده‌ای کج‌اندیش به آرمان‌های والای جنگ را ندهند.

هاشمی ادامه داد: بسیاری از روزنامه‌ها و جراید اصلاح‌طلب در ایام فتنه پس از برگزاری دهمین انتخابات ریاست جمهوری در داخل کشور با عناوین و تیتر‌های ضد ارزشی خویش و مطالب غیر اسلامی درصدد کمک به آشوب‌گران و مداخله‌جویان بودند.

وی با بیان اینکه زمینه تجاوز به خاک هر کشوری ابتدا از درون پایه‌ریزی می‌شود، خاطرنشان کرد: هوشمندی و بصیرت در عرصه‌های گوناگون باید در سرلوحه کار‌ها قرار داشته باشد و همه برای تحقق رسالت‌های اسلامی در جامعه همت و کوشش کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول