اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سیریک:

آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ انفاق مهم‌ترین دستاورد جشن‌ عاطفه‌هاست

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سیریک گفت: آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ انفاق و نوعدوستی مهم‌ترین دستاورد جشن عاطفه‌ها است.

آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ انفاق مهم‌ترین دستاورد جشن‌ عاطفه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، احمد محمودی پیش از ظهر امروز در مراسم جشن عاطفه‌ها در مدرسه مولوی شهر بندر سیریک اظهار داشت: هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ انفاق، صدقه، احسان، کمک به همنوع و همچنین برطرف کردن مشکلات دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت از محل کمک‌های مردمی است.

وی افزود: جشن عاطفه‌های سال‌‌جاری به برکت دهه کرامت با شعار "دانش‌آموز باوری و دانش‌آموز یاوری" در فرهنگ رضوی در کنار شعار همیشگی جشن عاطفه‌ها مبنی بر اینکه همه کودکان را فرزندان خود بدانیم با حساسیت و جدیت بیشتر در شهرستان سیریک در حال برگزاری است.

معاون فرماندار سیریک ادامه داد: یکی از اهدافی که در برگزاری جشن عاطفه‌ها دنبال می‌شود، آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ انفاق و احسان و ترویج نوعدوستی و کمک به نوع‌دوستان است.

محمودی اضافه کرد: جشن عاطفه‌ها، جشنی دینی ملی بوده که با هدف حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند در کشور برگزار می‌شود تا آنها احساس تنهایی و کمبود نداشته باشند و فکرشان فقط برای فراگیری علم و دانش و سربلندی جامعه باشد.

معاون فرماندار سیریک کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت را اصلی‌ترین هدف برگزاری جشن عاطفه‌ها دانست.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان سیریک نیز در این مراسم افزود: یک‌هزار و هشت دانش‌آموز زیر‌پوشش کمیته امداد شهرستان قرار دارند.

محمد ابراهیمی افزود: با همکاری آموزش و پرورش دانش‌آموزان نیازمند در مدارس شهرستان شناسایی شدند که کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها به آنها اعطا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در شهرستان سیریک در جشن عاطفه‌ها 130 میلیون ریال کمک نقدی جمع‌آوری شده است که امیدواریم با استقبال بیشتر مردم در جشن عاطفه‌های امسال شاهد رشد 30 درصدی نسبت به سال گذشته باشیم.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول