اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان:

400 پایگاه ثابت و سیار در جشن عاطفه‌ها استقرار می‌یابند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: امسال 400 پایگاه ثابت و سیار در جشن نیکوکاری، کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوعدوست این استان را جمع‌آوری می‌کنند.

400 پایگاه ثابت و سیار در جشن عاطفه‌ها استقرار می‌یابند

علیرضا دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: سال گذشته، 800 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در جشن نیکوکاری سیستان و بلوچستان جمع‌آوری شده است.

وی افزود: سیستان و بلوچستان در بحث جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی جشن نیکوکاری برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت جزو استان‌های برتر محسوب می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان بیان داشت: به منظور فرهنگ‌سازی سنت انفاق بین دانش‌آموزان برخوردار، پایگاه‌های سیار در تمامی مدارس شهرهای استان مستقر می‌شوند.

دهقان اضافه کرد: پایگاه‌های امداد محله با محوریت مساجد، کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی را انجام می‌دهند و کمک‌های نقدی و غیر نقدی با اولویت محرومین همان محله یا منطقه توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: 75 درصد کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شده از پایگاه‌های ثابت و سیار کمیته امداد در کمترین زمان به دست دانش‌آموزان بی‌بضاعت می‌رسد و 25 درصد دیگر بین دانش‌آموزان نیازمند که از سوی کمیته امداد شناسایی شدند در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: کمک‌های نقدی و غیر نقدی که از سطح مدارس استان جمع‌آوری می‌شود در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول