اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سابق هیئت اسکواش استان اصفهان:

ذهنیت من با مدیریت فعلی ورزش اصفهان همخوانی نداشت

خبرگزاری فارس: سرپرست سابق هیئت اسکواش استان اصفهان گفت: به دلیل اینکه احساس کردم ذهنیات من با مدیریت فعلی ورزش اصفهان همخوانی ندارد، تمایلی به ادامه فعالیت در هیئت اسکواش نداشتم.

ذهنیت من با مدیریت فعلی ورزش اصفهان همخوانی نداشت

امیر جهانبخش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از تغییراتی که در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان صورت گرفت، به شخصه اعلام کردم که تمایلی برای ادامه مسئولیت ندارم و از اداره کل ورزش و جوانان درخواست کردم به فکر انتخاب جایگزین باشند.

وی تصریح کرد: در تیرماه سال 90 با پیشنهاد مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان استان اصفهان سرپرستی هیئت را برعهده گرفتم و در این مدت تلاش داشتم کارهای اصلاحی که پیش‌تر در هیئت انجام نشده بود، را در دستور کار داشته باشم.

سرپرست سابق هیئت اسکواش استان اصفهان ادامه داد: زمانی که هیئت اسکواش استان اصفهان را تحویل گرفتم، رتبه هیئت 17 کشوری بود اما در عرض یک سال با کارهایی که انجام شد، رتبه هیئت به هفتم کاهش پیدا کرد و در بحث اجرایی و مدیریتی نیز از رتبه چهاردهم به رتبه چهارم ارتقا پیدا کردیم.

وی با اشاره به کنار رفتنش از سرپرستی هیئت اسکواش استان اصفهان تصریح کرد: در این مدت چند باری درخواست گفت‌وگو با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان را داشتم که وی جواب درستی به من نداد.

جهانبخش ادامه داد: به دلیل اینکه در زمان مدیر کلی رشید خدابخش به عنوان سرپرست هیئت انتخاب شده بودم، مدیریت جدید ورزش استان تمایلی برای همکاری با من نداشت و من نیز شرایط را برای فعالیت مهیا نمی‌دیدم.

به گزارش فارس، با پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و با موافقت فدراسیون اسکواش، هدی محمدی به عنوان سرپرست جدید هیئت اسکواش استان اصفهان معرفی شد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول