اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صرف یک میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار انجام شد

بهره‌برداری از خروجی‌های فشار متوسط پست 132 کیلوولت بدرانلو

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی گفت: بهره‌برداری از خروجی‌های فشار متوسط پست 132 کیلوولت بدرانلو آغاز شد.

بهره‌برداری از خروجی‌های فشار متوسط پست 132 کیلوولت بدرانلو

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی، وحید باغیشنی اظهار کرد: انتقال کامل بار از پست موقت موبیل به خروجی‌های فشار متوسط پست جدیدالاحداث فوق توزیع بدرانلو انجام شد.

وی افزود: به منظور افزایش قابلیت اطمینان شبکه‌های برق مرکز استان و با احداث پست فوق توزیع دائم بدرانلو، ضمن افزایش تعداد خروجی‌های فشار متوسط، اصلاحات لازم در شبکه‌های زمینی و هوایی اطراف پست مذکور نیز به انجام رسیده است.

باغیشنی اعتبار صرف شده برای احداث خروجی‌های این پست را یک میلیارد و 700 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: با بارگیری کامل از پست فوق توزیع بدرانلو از طریق خروجی‌های جدید، میزان پایداری و قابلیت اطمینان شبکه شهر بجنورد به طور محسوسی افزایش خواهد یافت.

وی کاهش تلفات و میزان انرژی توزیع نشده را از مزایای این پروژه برشمرد و اظهار کرد: در راستای حذف میزان انرژی توزیع نشده ناشی از شرایط نامساعد جوی، پنج کیلومتر شبکه خروجی این پست اصلاح و با سیم روکش‌دار (CCT) تعویض و جایگزین شد.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی هزینه این پروژه را که به صورت شبکه برق‌دار اجرا شده، 500 میلیون ریال اعلام کرد.

به گزارش فارس، شهرستان بجنورد با باری حدود 60 مگاوات، هم اینک از سه پست فوق توزیع بجنورد، بدرانلو و غلامان تغذیه می‌شود.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول