اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خبر داد

جمع‏آوری کمک‏های مردمی در 589 پایگاه جشن عاطفه‏ها در سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان از جمع‏آوری کمک‏های مردمی در 589 پایگاه جشن عاطفه‏ها در این استان خبر داد.

جمع‏آوری کمک‏های مردمی در 589 پایگاه جشن عاطفه‏ها در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نجف‏علی انتظاری پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی آغاز فعالیت این پایگاه‏ها در سطح شهرها و روستاهای استان سمنان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان که یکی از موثرترین نهادها در راستای کمک‏رسانی به محرومان و نیازمندان است، هر ساله جشن عاطفه‏ها را در آستانه بازگشایی مدارس برگزار می‏کند.

وی تصریح کرد: امسال نیز جشن عاطفه‏ها با حضور با شکوه مردم مومن و خداجوی استان سمنان در 589 پایگاه پیش‏بینی شده در استان برگزار می‏شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان افزود: این پایگاه‏ها به صورت عمده در مدارس برپا شده‏اند تا دانش‏آموزان سمنانی در راستای کمک به همنوعان و هم‏کلاسی‏های خود وارد میدان شوند.

انتظاری بیان کرد: اما شماری از پایگاه‏ها نیز به صورت عمومی و در سطح شهرها و روستاها و محل‏های پرتردد راه‏اندازی شده‏اند و در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته کمک‏های مردمی را جمع‏آوری می‏کنند تا هر چه سریع‏تر بتوان آنها را به دست دانش‏آموزان نیازمند رساند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان ادامه داد: از روز پنجشنبه این هفته، فردا، 199 پایگاه جشن عاطفه‏ها در شهرها، روستاها، پایگاه‏های مقاومت بسیج و مساجد استان سمنان فعال می‏شوند.

انتظاری ادامه داد: این پایگاه‏ها، به منظور جمع‏آوری کمک‏های مردمی به صورت عمومی در جشن عاطفه‏ها کار خود را آغاز خواهند کرد و بقیه پایگاه‏های جشن عاطفه‏ها به مدارس و مراکز آموزشی اختصاص دارد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول