اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سوم لیگ دسته اول ایران

رونمایی شهرداری در تبریز، پایان مهمانی‌های شهرداری

خبرگزاری فارس: در هفته سوم لیگ دسته اول ایران تیم گسترش فولاد و شهرداری در تبریز به مصاف مهمانان خود خواهند رفت.

رونمایی شهرداری در تبریز، پایان مهمانی‌های شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، از هفته سوم لیگ دسته اول ایران جام آزادگان تیم گسترش فولاد تبریز میزبان شاهین بوشهر است. شهرداری تبریز نیز نخستین بازی خود را در تبریز برگزار کرده و ماشین‌سازی در بازی سخت به قائمشهر خواهد رفت.

گسترش فولاد تبریز به دنبال سومین پیروزی

گسترش فولاد تبریز در سومین بازی که در تبریز برگزار می‌کند درصدد پیروزی بر حریف نامدار خود است تا صدر جدول را با 9 امتیاز همچنان در اختیار خود داشته باشد.

شاگردان رسول خطیبی در هفته اول با دو گل اتکای گلستان را شکست داده و در هفته دوم نیز با نتیجه مشابه از سد ماشین‌سازی گذشته بودند. این تیم برای تداوم صدرنشینی خود باید روز جمعه مقابل شاهین بوشهر به پیروزی برسد.

شاهین بوشهر که فصل گذشته از لیگ برتر سقوط کرده حریفی ساده برای گسترش نخواهد بود.  این تیم هفته اول مغلوب دیگر تیم لیگ برتری سقوط کننده مس سرچشمه شده و در بازی دوم با حداقل نتیجه بر اتکا غلبه کرده است. گسترش فولاد تبریز در صورت پیروزی در این بازی گام بزرگی را برای ادامه صدرنشینی خود برخواهد داشت، اما تا صعود به لیگ برتر راه دراز و دشواری باقیمانده است.

در حال حاضر گسترش فولاد با شش امتیاز تیم صدر جدول بوده و شاهین بوشهر با سه امتیاز هفتم است.

رونمایی شهرداری در تبریز، پایان مهمانی‌های شهرداری

شهرداری تبریز دو هفته نخست لیگ دسته یک را مهمان بود و در هفته سوم این فرصت برای شاگردان کمالوند فراهم شد که در تبریز به میدان رود.

شهرداری تبریز در هفته نخست با نتیجه سه بر یک مغلوب پاس همدان شد و در بازی دوم نیز با یک گل از سایپای شمال شکست خورد تا بدون امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول جای داشته باشد.

حریف شهرداری تبریز در این بازی فولاد یزد است در تیمی که فقط یک بازی برگزار کرده و آن را در خانه به تیم کرمانشاه واگذار کرده است. فولاد یزد در رده سیزدهم جدول جای دارد.

پیروزی تیم شهرداری می‌تواند هم سه امتیاز این بازی را در پی داشته باشد و هم شهرداری را چند رده بالاتر قرار دهد.

ماشین‌سازی به قائم‌شهر رفت

ماشین‌سازی تبریز در دومین بازی خود در قائم‌شهر به مصاف تیم نساجی خواهد رفت. هر دو  تیم مردمی سال‌هاست از سطح اول فوتبال کشور به دور بوده و به دنبال حقانیت خود در لیگ دسته اول هستند.

جالب اینکه ماشین‌سازی و نساجی در رقابت‌های فصل گذشته از مدعیان صعود به لیگ برتر بودند اما در نهایت از این گروه تیم‌های فولاد هرمزگان و گهر زاگرس به لیگ برتر صعود کرد.

بازی تیم‌های نساجی با ماشین‌سازی تبریز سال گذشته در قائمشهر سه بر یک به اتمام رسید. اما وضعیت هر دو تیم نسبت به سال گذشته کاملاً متفاوت است.

نساجی قائم‌شهر هفته اول در خانه خود با دو گل مغلوب ابومسلم شده و در هفته دوم نیز در همدان از الوند این شهر شکست خورده است و در انتهای جدول قرار دارد. 

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول