اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد آبادان خبر داد

جمع‌آوری 25 میلیون تومان در جشن عاطفه‌های آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد آبادان از جمع‌آوری 25 میلیون تومان هدیه نقدی توسط شهروندان در جشن عاطفه‌های آبادان خبر داد.

جمع‌آوری 25 میلیون تومان در جشن عاطفه‌های آبادان

پرویز دادروان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: شهروندان آبادانی با مشارکت در جشن عاطفه‌ها تا کنون مبلغ 25 میلیون تومان هدیه نقدی را جمع‌آوری کرده‌اند.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آبادان با ایجاد 19 پایگاه ثابت و دو خودرو سیار در شهرستان آمادگی خود را برای جمع‌آوری هدیه‌های نقدی و غیر نقدی شهروندان اعلام کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آبادان ادامه داد: با همکاری اداره آموزش و پرورش آبادان 160 آموزشگاه منطقه نیز این جشن را در حیطه مکانی خود برگزار کرده‌اند.

وی با اشاره به برنامه نمادین در این مقوله گفت: همچنین به منظور جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان در مدارس و شرکت آنان در این جشن پسندیده فردا در یک آموزشگاه ابتدایی برنامه نمادین اجرا می‌شود.

دادروان در ادامه عنوان کرد: همچنین کمیته امداد شهرستان شش پایگاه را در مساجد منطقه برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی شهروندان فعال کرده است.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس در خصوص پایگاه‌های فعال در شهر اروندکنار گفت: با همکاری ارگان‌های اجرایی شهر اروندکنار سه پایگاه ثابت و یک پایگاه سیار آماده جمع‌آوری هدیه‌های شهروندان اروندکناری است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آبادان افزود: همچنین مبلغی معادل 7 میلیون تومان از محل کمک‌های غیر نقدی شهروندان آبادانی در زمینه نوشت افزار و پوشاک نیز جمع‌آوری شده است.

وی ادامه داد: مبالغ جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها توسط شهروندان آبادانی مستقیم برای ارائه به دانش‌آموزان منطقه به حساب اداره آموزش و پرورش شهرستان واریز می‌شود.

دادروان در پایان گفت: امیدوارم با همکاری ارگان‌های اجرایی شهرستان و شهروندان آبادانی تا پایان جشن عاطفه‌ها مبالغ بیشتری جهت کمک به نیازمندان منطقه جمع‌آوری شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول