اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال لرستان:

افراد فاقد شناسنامه در لرستان شناسایی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: افراد فاقد شناسنامه که بیشتر آنها در مناطق سخت‌گذر هستند، در لرستان شناسایی می‌شوند.

افراد فاقد شناسنامه در لرستان شناسایی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین میردریکوندی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد از طرح شناسایی افراد فاقد شناسنامه در این استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود، حدود 200 نفر از افراد ساکن در مناطق سخت‌گذر در نقاط مختلف شهرهای دلفان و الیگودرز فاقد شناسنامه باشند.

وی افزود: با اجرای طرح شناسایی افراد فاقد شناسنامه در این استان این افراد شناسایی و برای آنها شناسنامه صادر و وقایع حیاتی معوقه نیز ثبت می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: در این راستا ثبت احوال لرستان با تشکیل اکیپ ویژه اقدام به شناسایی افراد فاقد شناسنامه در لرستان کرده است.

میردریکوندی در خصوص آخرین وضعیت جمعیتی لرستان افزود: طبق آمار سرشماری سال گذشته جمعیت استان لرستان یک میلیون و 754 هزار و 243 نفر است که از این تعداد یک میلیون و 75 هزار و 951 نفر در شهرها و 678 هزار و 292 نفر در روستاها زندگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: آمارهای دقیق جمعیتی می‌تواند در برنامه‌های کلان اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی برای توسعه کشور نقش به سزایی داشته باشد.

مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: آمار وقایع حیاتی به خصوص ولادت و وفات باعث دقیق‌تر شدن آمارهای جمعیتی و بستر مناسبی برای رشد و تعالی جامعه می‌شود.

دریکوندی تصریح کرد: سازمان ثبت احوال متولی صدور اسناد هویتی و تابعیتی ایرانیان است و در این زمینه پوشش وقایع حیاتی جایگاه درخور توجهی دارد.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول