اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهار خبر داد

جمع‌آوری کمک‌های مردمی بهار در جشن عاطفه‌ها در 108 پایگاه

خبرگزاری فارس: مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهار گفت: امسال 108 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در شهرستان بهار در نظر گرفته شده است.

جمع‌آوری کمک‌های مردمی بهار در جشن عاطفه‌ها در 108 پایگاه

عیسی شهبازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بهار از برگزاری جشن ملی عاطفه‌ها همزمان با هفته اول مهر ماه (بازگشایی مدارس)در شهرستان بهار خبر داد.

وی اضافه کرد: جشن عاطفه همانند سنوات گذشته امسال با شعار دانش آموز باوری، دانش آموزیاوری در فرهنگ رضوی با مسئولیت کمیته امداد و همکاری آموزش و پرورش، پایگاه‌های مقاومت بسیج و صدا و سیما برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهار تصریح کرد: امسال براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته 108 پایگاه در شهرهای بهار، لالجین، صالح‌آباد و مهاجران و در تمام مدارس برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی به ویژه لوازم‌التحریر، پوشاک و کفش دانش‌آموزان نیازمند در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهار 711 نفر دانش‌آموز در سه مقطع تحصیلی و 170 نفر دانشجو و طلبه زیر پوشش دارد که از خدمات فرهنگی و آموزشی بهره‌مند هستند.

شهبازی ابراز داشت: لازم به ذکر است که سال گذشته خیرین و نیکوکاران 22 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در این جشن در شهرستان بهار اهدا کردند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول