اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد گچساران خبر داد

برپایی 17 پایگاه جشن عاطفه‌ها در گچساران

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد گچساران گفت: 17 پایگاه ثابت و سیار برای برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و جنسی مردم در جشن عاطفه‌ها در گچساران برپا می‌شود.

برپایی 17 پایگاه جشن عاطفه‌ها در گچساران

امرالله فروزنده صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برگزاری جشن عاطفه‌ها فرصت مناسبی برای کمک به فرزندان دانش‌آموز اقشار ضعیف جامعه و نیازمندان است.

وی با اعلام اینکه امسال 17 پایگاه ثابت و سیار در جشن عاطفه‌ها در گچساران برپا می‌شود، تصریح کرد: این جشن از روز چهارشنبه با نواختن زنگ عاطفه‌ها در مدارس آغاز شده و تا روز جمعه ادامه دارد.

نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در مدارس گچساران

مدیر کمیته امداد گچساران افزود: زنگ عاطفه‌ها ساعت 9 صبح چهارشنبه هفته جاری همزمان با سراسر کشور در مدارس گچساران و به طور نمادین در مدرسه آسیه این شهرستان با حضور مسئولان شهری و خیران به صدا درمی‌آید.

فروزنده در ادامه با اشاره به نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در پنجم مهر ماه در مدارس گچساران و جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزی افزود: همچنین در روز ششم مهر ماه نیز پایگاه‌های کمیته امداد و بسیج مستضعفان در معابر و میادین این شهرستان برپا می‌شود.

وی شعار امسال کمیته امداد برای جشن عاطفه‌ها را «دانش‌آموز باوری، دانش‌آموز یاوری » و «همه کودکان ایران را فرزندان خود بدانیم» عنوان کرد.

فروزنده افزود: با ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ابتدای مهر ماه کمک‌های نقدی، غیرنقدی، پوشاک و لوازم‌التحریر اهدایی مردم جمع‌آوری و در بین دانش‌آموزان نیازمندان توزیع می‌شود.

توزیع پاکت جشن عاطفه‌ها در میان 21 هزار دانش‌آموز گچسارانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران ابراز داشت: در روز جمعه نیز پایگاه‌ جمع‌آوری کمک برای دانش‌آموزان در میعادگاه‌ نماز جمعه این شهرستان برپا می‌شود.

فروزنده با اشاره به آغاز فصل بازگشایی مدارس ابراز داشت: شعار امسال جشن عاطفه‌ها در آموزش و پرورش نیز «هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه‌ها» است.

وی با اشاره به توزیع پاکت هدیه جشن عاطفه‌ها در این شهرستان یادآور شد: پاکت‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان از امروز در میان 21 هزار دانش‌آموز گچسارانی توزیع می‌شود.

فروزنده با اشاره به اینکه طرح توزیع پاکت در سال گذشته در 40 مدرسه گچساران اجرا شد، بیان داشت: در سال گذشته این طرح با استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان رو به رو شد و به همین دلیل امسال توزیع پاکت در تمامی مدارس شهری و روستایی در ستاد برگزاری جشن عاطفه‌ها تصویب شد.

وی یادآور شد: این اقدام گامی مؤثر و نوین در راستای جلب مشارکت دانش‌آموزان و تقویت روحیه نوع‌دوستی در میان آنها است.

فروزنده با تشکر از فرمانداری، آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه مقاومت گچساران بیان داشت: با برگزاری جلسات مختلف و متعدد با این نهادها برای جلب مشارکت پرشور مردم، دانش‌آموزان و خیرین در جشن عاطفه‌های امسال هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول