اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

جشن عاطفه‌ها در اردبیل برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور مراسم استانی جشن عاطفه‌ها در مدرسه شهید سقایی اردبیل برگزار شد.

جشن عاطفه‌ها در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که صبح امروز در مدرسه شهید سقایی اردبیل برگزار شد، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: ‌امروز همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها در مدارس برگزار می‌شود که امیدواریم به همت دانش‌آموزان بخشی از نیازمندی دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌توان مالی تامین شود.

احمد محمود‌زاده خاطرنشان کرد:‌ در سال گذشته در این جشن بیش از 220 میلیون تومان دانش‌آموزان به همنوعان بی‌بضاعت خود کمک کردند تا آنها نیز در کمال آرامش و آسایش به تحصیل خود ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه این جشن در آستانه میلاد امام رضا (ع) به عنوان امام رئوف و مهربان برگزار می‌شود،‌ یادآور شد: جشن عاطفه‌ها جشن مهر و محبت و ابراز همدردی با همنوعان است که به پیشنهاد و سردمداری کمیته امداد و آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اگر بتوانیم از همان دوران نوجوانی و جوانی دانش‌آموزان و نسل آینده را با فرهنگ ایثار، گذشت و دستگیری از فقرا و نیازمندان آشنا کنیم قادر خواهیم بود بسیاری از مشکلات و نارسایی‌های جامعه و فضای اجتماعی را برطرف کنیم.

محمود‌زاده تاکید کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در این مدارس و در قالب این جشن به سرعت در اختیار والدین و اولیای دانش‌آموزان نیازمند قرار می‌گیرد تا صرف هزینه پوشاک و مایحتاج ضروری دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید شود.

این مسئول بیان داشت: ما با برگزاری این جشن در سال‌های اخیر توانسته‌ایم فرهنگ دستگیری از نیازمندان جامعه را در نسل آینده ترویج دهیم تا بتوان این حرکت را ارتقا بخشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور امروز در پایگاه‌های مدارس و فردا نیز در پایگاه‌های عمومی و روز جمعه نیز در پایگاه‌های مصلی‌های نماز جمعه با شعار دانش‌آموز باوری و دانش‌آموز یاوری مبتنی بر فرهنگ رضوی برگزار شده تا کمک‌های دانش‌آموزان جمع‌آوری شده و تحویل نیازمندان شود.

در این جشن برنامه‌های متنوع شامل سرود، کلیپ‌های شاد برای دانش‌آموزان و دکلمه نیز برگزار شد.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول