اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد بوشهر خبر داد

ساماندهی بیش از 1200 پایگاه برای برگزاری جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: امسال هزار و 224 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها در استان بوشهر در نظر گرفته شده است.

ساماندهی بیش از 1200 پایگاه برای برگزاری جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فرید محبی ظهر امروز در نشستی خبری یادآور شد: هم‌اینک 11 هزار دانش‌آموز و 3 هزار و 500 دانشجو زیر پوشش کمیته امداد استان بوشهر قرار دارند.

وی گفت: همچنین 300 دانش‌آموز محروم روستایی زیر پوشش کمیته امداد در چهار مجتمع تربیتی و خوابگاهی شبانه‌روزی این نهاد حمایتی قرار دارند.

محبی اظهار داشت: هزار و 94 پایگاه به صورت ثابت و 130 پایگاه نیز به صورت سیار در مدارس، پایگاه‌های بسیج و مساجد راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها تقویت روحیه انفاق و نیکوکاری در بین مردم به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان و استفاده از ظرفیت خیرین در راستای ارائه خدمات تحصیلی، فرهنگی و تربیتی خانواده‌های نیازمند است.

محبی اضافه کرد: جشن عاطفه‌ها امسال از روز چهارشنبه با نواختن زنگ جشن عاطفه‌ها و با شعار «هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه‌ها» آغاز و در روز پنجشنبه نیز با شعار دانش‌آموزباوری و دانش‌آموزیاوری در فرهنگ رضوی همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: طبق برنامه 100 درصد کمک‌های جمع‌آوری شده در سطح مدارس به دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه اختصاص می‌یابد.

محبی گفت: 70درصد کمک‌های جمع‌آوری شده در پایگاه‌های سطح شهر نیز در اختیار آموزش و پرورش و 30 درصد در اختیار کمیته امداد قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر افزود: سال گذشته 4 میلیارد و 110 میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: امسال با اجرای طرح حامیان فرهنگی نخبگان جامعه شامل دانشجویان، اساتید و خیرانی که مایل هستند خدمات علمی، فرهنگی، تربیتی و تحصیلی را برای دانش‌آموزان نیازمند در طول سال داشته باشند می‌توانند کفالت این دانش‌آموزان را بر عهده بگیرند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول