اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز کاشان در گفت‌وگو با فارس

خیّران کاشانی برای زلزله‌زدگان مسجد می‌سازند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجمع خیّرین مدرسه‌ساز کاشان از احداث یک باب مسجد در یکی از روستاهای زلزله‌زده آذربایجان خبر داد.

خیّران کاشانی برای زلزله‌زدگان مسجد می‌سازند

محمد کتابچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: علاوه بر ساخت واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان یکی از نیازهای اساسی آنان به مسجد به عنوان محلی برای عبادت و تجمع فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی است.

وی یادآور شد: ساخت مسجد برای مردم زلزله‌زده امروز در اولویت قرار گرفته و در این راه از هیچ تلاش و کوششی نباید دریغ کرد.

این مسئول تصریح کرد: در نشست اعضای مجمع خیّران مدرسه‌ساز شهرستان کاشان با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان، احداث ساخت مسجد از سوی خیران شهرستان کاشان در مناطق زلزله‌زده آذربایجان از سوی آیت‌الله نمازی پیشنهاد شد.

وی افزود: این مجمع در اولین گام برای احداث یک مسجد در یکی از روستاهای زلزله‌زده آذربایجان مبلغ 160 میلیون ریال اختصاص داده است.

به گفته وی، خیّران کاشانی تمامی هزینه‌های ساخت یک باب مسجد برای زلزله‌زدگان را تأمین کرده و به زودی عملیات احداث آغاز می‌شود.

کتابچی متذکر می‌شود: انتظار می‌رود اولین گام برای احداث مسجد در مناطق زلزله‌زده آذربایجان توسط خیّران شهرستان کاشان زمینه برای حضور و مشارکت همه خیّران سراسر کشور برای این امر خیر را فراهم کند.

مدیرعامل مجمع خیّران مدرسه‌ساز شهرستان کاشان، اعضای مجمع خیّران مدرسه‌ساز کاشان را 9 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد رئیس آموزش و پرورش کاشان و رئیس اداره نوسازی عضو اداری و هفت نفر نیز با انتخابات این مجمع انتخاب شده‌اند.

در حال حاضر 300 نفر از خیّران مدرسه‌ساز کاشان عضو مجمع خیّران این شهرستان هستند که توسط هیئت مدیره و مدیرعامل اداره می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول