اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا صورت می‌گیرد

توزیع حمام‌های اهدایی خیّر تبریزی در روستاهای زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: از فردا 50 باب حمام‌ ساخته شده توسط خیّر تبریزی در روستاهای زلزله‌زده ورزقان توزیع و نصب می‌شود.

توزیع حمام‌های اهدایی خیّر تبریزی در روستاهای زلزله‌زده

جواد بخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز تاکید کرد: با راه‌اندازی کارگاهی از نخستین روزهای زلزله در مناطق آذربایجان‌شرقی اقدام به ساخت حمام شد که از فردا محصولات تولیدی در این کارگاه کوچک در روستاهای زلزله‌زده ورزقان توزیع و نصب می‌شود.

وی گفت: با اینکه قبلاً برنامه‌ریزی صورت گرفته در مورد تعداد محصولات ساخته شده مبنی بر 50 باب بود اما با توجه به نیازی که در مناطق زلزله‌زده به خصوص در روستاها احساس شد ادامه روند ساخت حمام در برنامه کاری قرار گرفت.

این خیّر تبریزی افزود: تولید تا سقف 100 باب حمام برنامه‌ریزی شده ولی اگر خدا بخواهد و نیاز باشد احتمال ادامه تولید این محصول وجود دارد.

بخشی با اشاره به اینکه پیشنهادی مبنی بر راه‌اندازی حمام‌های عمومی در خود شهرستان ورزقان از سوی مسئولان شده گفت: 50 باب دیگر که در برنامه تولید قرار گرفته برای این منظور آماده می‌شود تا در شهر ورزقان به صورت حمام‌های عمومی در اختیار ساکنان این شهر قرار گیرد.

این خیّر با مشاهده وضعیت بهداشتی زلزله‌زدگان در اوایل این حادثه اقدام به خرید از بازار برای رفع مشکل زلزله‌زدگان می‌کند که با عدم دستیابی به تعداد زیادی حمام در بازار همچنین قیمت بالای محصولات پیش ساخته و آماده در بازار، راه‌اندازی کارگاهی کوچک در ورزقان برای تولیدی حمام را در برنامه کاری خود برای کمک به آسیب‌دیدگان می‌کند.

بخشی در این مورد نیز گفت: محصول تولیدی در کارگاه خودش در مقایسه با حمام‌هایی که در بازار وجود دارد 2 میلیون ریال ارزان‌تر است به طوری که قیمت تمام شده یک باب حمام در کارگاهش 15 میلیون ریال است در حالی که محصولی با همین ویژگی در بازار 17 میلیون ریال قیمت دارد.

این خیّر تبریزی اضافه کرد: برای راه‌اندازی و تجهیز کارگاهش نیز از وسایل شخصی که برای شغل خودش یعنی پیمانکاری گاز استفاده کرده است.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول