اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز:

روند بازسازی در مناطق زلزله‌زده با این وضعیت قابل قبول نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس روند بازسازی در مناطق زلزله‌زده اهر و هریس را با این وضعیت غیرقابل قبول خواند و خواستار تسریع در بازسازی اماکن دامی و مسکونی شد.

روند بازسازی در مناطق زلزله‌زده با این وضعیت قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، مسعود پزشکیان عصر امروز که به همراه اکیپ کمیسیون بهداشت درمان و جمعی از مسئولان وزارت بهداشت و درمان از روستاهای آسیب‌دیده از زلزله دیدن می‌کردند، گفت: باید با تفکر بسیجی و همت جمعی و بسیج امکانات تمام نقاط کشور همزمان با هفته دفاع مقدس و همت جهادی با گسیل امکانات و تجهیزات در کمترین زمان ممکن بتوانیم روند بازسازی را در مناطق زلزله‌زده تسریع کنیم.

وی گفت: همچنانکه در دوران دفاع مقدس در لبیک به فرمان حضرت امام(ره) مردم به جبهه‌ها سرازیر شده و سرنوشت جنگ را با حضور خود و تکیه بر ایمان و تقوی عوض کردند، امروز نیز یک همت عمومی لازم است که همچون دفاع مقدس نیروهای بسیجی و تمام ادارات متخصص در امر ساخت و ساز با حضور در مناطق زلزله‌زده با روحیه بسیجی در امر ساخت اماکن مسکونی و دامی روستائیان همت گمارند.

فرا رسیدن فصل سرما بهداشت مردم زلزله‌زده به خطر خواهد افتاد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان گفت: به نحو شایسته از سوی اکیپ‌های بهداشت و درمان در مناطق زلزله‌زده خدمات ارائه می‌شود که با فرا رسیدن فصل سرما بهداشت مردم نیز به خطر خواهد افتاد و در این چادرها هیچ کس یارای تحمل سرما و  سوز و گداز آن را نخواهد داشت.

 انتقاد از صدا و سیما 

وی با انتقاد از صدا و سیما نیز گفت: اکیپ‌های صدا و سیما فقط به کارهای انجام شده و روستاهایی که ساخت و ساز در حال انجام است بسنده نکنند بلکه این مشکلات عمومی روستائیان و خواسته‌های اصلی مردم را در مناطق روستایی و شهری زلزله‌زده نشان دهند تا مسئولان با واقعیت منطقه بیشتر آشنا شوند و این وظیفه شبکه استانی و سازمان صدا و سیما است.

برخورد با خاطیان و ناظران بیمارستان هریس

وزیر بهداشت و درمان دولت خاتمی با انتقاد جدی از خرابی مراکز درمانی در اثر زلزله گفت: متأسفانه به علت عدم نظارت لازم بر امر ساخت و ساز اماکن درمانی با وجود اینکه تنها دو سال از افتتاح بیمارستان هریس می‌گذرد، ساختمان‌های عمومی در شهر هریس سالم مانده ولی بیمارستان هریس آسیب دیده است که باید با خاطیان و ناظران این گونه ساختمان‌ها برخورد جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول