اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خواستار شد

آماده‌سازی اماکن مسکونی روستائیان زلزله‌زده ارسباران تا قبل از آغاز فصل سرما

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: مسئولان ذیربط در آماده‌سازی اماکن مسکونی روستائیان زلزله‌زده ارسباران تا قبل از آغاز فصل سرما تلاش مضاعف کنند.

آماده‌سازی اماکن مسکونی روستائیان زلزله‌زده ارسباران تا قبل از آغاز فصل سرما

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی عصر امروز در جمع مردم شهرستان اهر که در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد بر تسریع در آماده‌سازی اماکن مسکونی روستائیان در مناطق زلزله‌زده تأکید کرد.

وی با اشاره به گستردگی منطقه و خرابی‌های به وجود آمده در مناطق شهری و روستایی مناطق زلزله‌زده  آذربایجان‌شرقی مجموع عملیات انجام شده برای امر ساخت و ساز را بسیار قابل توجه عنوان کرد.

پورمحمدی ادامه داد: مدیران دست‌اندرکار در امر امداد و نجات، اسکان و به نحو شایسته اقدامات اولیه را در امر خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان و تأمین مایحتاج ضروری، آذوقه مورد نیاز به خوبی انجام داده‌اند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در خصوص بازسازی و ساخت اماکن مسکونی کارهای بسیار خوبی انجام شده و بازسازی با سرعت انجام می‌شود و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در حوزه فعالیت خود کارهای قابل توجهی را انجام داده است.

وی، افزود: هم‌اکنون هفت هزار و 835 واحد پی‌کنی شده است و با سرعت عملیات ساخت و ساز ادامه دارد و کامیون مصالح ساختمانی اکیپ اکیپ به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌شود که امیدواریم با همت مدیران و همکاری مردم در ساخت اماکن روستائیان تسریع شود.

وی، خسارت وارده به مناطق شهری را قابل توجه عنوان کرد و افزود: نزدیک به 20 هزار واحد مسکونی شهروندان اهری آسیب دیده که با هماهنگی‌های انجام شده با بنیاد مسکن استان تهران که معین شهر اهر است 70 درصد خسارت که خود مردم مرمت و بازسازی کرده‌اند وام مرمت و بلاعوض به زودی پرداخت می‌شود و ساختمان‌هایی که 100 درصد آسیب دیده‌اند نیز با مساعدت و همکاری بنیاد مسکن تهران و اعطای تسهیلات بانکی بازسازی خواهد شد.

پورمحمدی گفت: بازسازی در سطح شهر نیازمند همراهی و همکاری مردم است و مسئولان نیز با همکاری دستگاه‌های ذیربط تلاش کنند تا رسیدن فصل سرما امر ساخت و ساز در شهرها نیز به نحو شایسته انجام شود.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول