اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر خبر داد

فعالیت 250 اکیپ پیمانکاری برای ساخت روستاهای زلزله‌زده اهر

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر از فعالیت مستمر 250 اکیپ پیمانکاری برای ساخت اماکن روستایی در روستاهای زلزله‌زده اهر خبر داد.

فعالیت 250 اکیپ پیمانکاری برای ساخت روستاهای زلزله‌زده اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: هم‌اکنون بالغ بر پنج هزار واحد مسکونی با مشارکت ستادهای معین بنیاد مسکن استان زنجان، همدان و اردبیل در روستاهای آسیب‌دیده از زلزله اخیر در شهرستان اهر در حال اجراست.

وی افزود: امیدواریم با همت و پشتیبانی که بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌های ذیربط از خود نشان داده‌اند در کمترین زمان بتوانیم سرپناهی مناسب برای روستائیان بسازیم.

صدیقی گفت: عملیات آواربرداری سه هزار و 200 واحد مسکونی به اتمام رسیده و هزار و 912 واحد پی‌کنی انجام و هزار و 143 واحد آرماتوربندی شده است.

صدیقی افزود: هم‌اکنون بتن‌ریزی 425 واحد و اسکلت‌بندی 209 واحد به مرحله پایانی رسیده و در مرحله سقف نیز 51 واحد اجرای تیرچه بلوک شده و 22 واحد بتن‌ریزی سقف صورت گرفته و 47 واحد نیز دیوارچینی شده است.

رئیس ستاد مدیریت بحران گفت: با همکاری جهادکشاورزی، سازمان‌های نظام مهندسی کشاورزی، نظام مهندسی ساختمان، بنیاد مسکن و بانک‌های کشاورزی و مسکن و تشکیل ستادهای بازسازی اماکن روستایی و دامی سه هزار و 825 پرونده تشکیل و هزار و 421 نفر به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند همچنین 550 پرونده انعقاد قرارداد شده است. 

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول