اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز توسط کانون سردفتران کشور آغاز شد

ساخت مدرسه در یکی از روستاهای زلزله‌زده اهر

خبرگزاری فارس: به همت کانون سردفتران و دفتریاران کشور، ساخت یک مدرسه در یکی از روستاهای زلزله‌زده اهر آغاز شد.

ساخت مدرسه در یکی از روستاهای زلزله‌زده اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در مراسم کلنگ‌زنی این مدرسه که با حضور معاون اسناد سازمان ثبت اسناد کشور، رئیس کانون سردفتران، جمعی از مسئولان استانی محلی آغاز شد، رئیس کانون بازنشستگان هدف از اجرای این طرح را مشارکت سردفتران کشور در امر مدرسه‌سازی به خصوص مناطق زلزله‌زده عنوان کرد.

محمدرضا دشتی‌اردکانی گفت: این مدرسه با مشارکت اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس و این کانون برای ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده اجرا می‌شود.

وی گفت: کانون سردفتران کشور برای اظهار همدردی با هموطنان مناطق زلزله‌زده پیش از این نیز سه کامیون کمک جنسی اعضای کانون سردفتران و دفتریاران اقصی نقاط میهن اسلامی را جمع‌آوری و به مناطق زلزله‌زده اعزام کرده بودند که امیدواریم این امر مثل گذشته تداوم یابد و شاهد تسکین آلام هموطنان زلزله‌زده در استان آذربایجان باشیم.

رضا صدیقی فرماندار اهر نیز در این مراسم با تجلیل از این عمل خداپسندانه کانون سردفتران کشور گفت: در این شهرستان، تمام تلاش مسئولان و دست‌اندرکاران این است که در کمترین زمان ممکن و تا فصل سرما بتوانند نسبت به تأمین سرپناه مناسب برای عزیزان مناطق زلزله‌زده اقدام کنند که در این راستا نیازمند کمک و همراهی مردم فهیم و نوعدوست هستیم که کمک‌های خود را در قالب کانکس، مصالح ساختمانی، آهن‌آلات و سایر مواردی که در ساختمان اماکن مسکونی و دامی روستاییان عزیز نیاز داریم به منطقه ارسال کنند.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول