اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

مسئولان در وعده و وعیدهای خود مواظب باشند / برخورد با افراد خاطی و کم توجه در موضوع زلزله

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: مسئولان امر در مصاحبه‌ها و وعده و وعیدهای خود مواظب باشند که قولی که به مردم می‌دهند در همان فاصله زمانی تحقق پیدا کند.

مسئولان در وعده و وعیدهای خود مواظب باشند / برخورد با افراد خاطی و کم توجه در موضوع زلزله

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از اعزام اکیپ‌های نظارتی به مناطق زلزله‌زده از نخستین ساعات وقوع زلزله خبر داد.

وی اظهار کرد: سازمان بازرسی کل کشور علاوه بر استقرار دفاتر بازرسی در شهرهای زلزله‌زده با بیش از 130 مورد بازدید بر روند اجرایی، توزیع امکانات، نحوه امدادرسانی، نحوه بازسازی و سایر مواردی که بتواند بر روند اجرایی امور مربوط به زلزله‌زدگان تسریع کند انجام شده و تذکرات لازم در مورد برخی کاستی‌ها و نارضایتی‌ها و سایر موارد داده شده که الحمدالله این موارد باعث شده مسئولان ذیربط در حوزه فعالیت خود در خصوص تذکرات تجدید نظر و به حل مشکلات مردم کمک کند.

پورمحمدی کارهای انجام شده در مناطق زلزله‌زده را با توجه به بازه زمانی کم، قابل توجه عنوان کرد و افزود: بنیاد مسکن و دستگاه‌های همکار در امر زلزله کارهای قابل توجهی را انجام داده‌اند که در نوع خود قابل تشکر و تقدیر هستند.

رئیس بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: باید مسئولان امر در مصاحبه‌ها و وعده و وعیدهای خود مواظب باشند که قولی که به مردم می‌دهند در آن فاصله زمانی تحقق پیدا کند و در خصوص فاصله زمانی دو ماه برای زلزله اخیر در ساخت سرپناه است باید با تمام امکانات تلاش شود که این امر تحقق یابد.

برخورد با افراد خاطی و کم توجه در امر زلزله

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین در خصوص ادارات و مراکز درمانی که در زلزله اخیر خسارت دیده‌اند، گفت: باید در این خصوص نیز پیگیری لازم انجام شود تا با افراد خاطی و کم توجه که خسارت لازم در اثر بی‌توجهی آنها وارد شده برخورد جدی صورت گیرد.

پورمحمدی با اشاره به زلزله آذربایجان گفت: باید کارهای زیربنایی برای کاهش بلایای طبیعی انجام دهیم، چراکه کشور ما زلزله‌خیز است و از جهت بلایای طبیعی جزو 10 کشور اول هستیم و از جهت منابع و معادن نیز جزو شش کشور اول دنیا محسوب می‌شویم.

وی افزود: در این استان زلزله آمده و نزدیک به 300 نفر کشته شدند. رهبر، رئیس‌جمهور، رئیس مجلس، وزرا، مسئولان به زلزله‌زدگان سر می‌زنند. آیا این نعمت نیست که از استان‌های مختلف به مردم کمک کردند.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول