اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران:

حضور 8 کشتی‌گیر مازندرانی در جام سایتی‌اف روسیه

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی مازندران از حضور هشت کشتی‌گیر نوجوان مازندرانی در جام بین‌المللی سایتی‌اف روسیه خبر داد.

حضور 8 کشتی‌گیر مازندرانی در جام سایتی‌اف روسیه

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان گفت: در مسابقات بین‌المللی جام سایتی‌اف روسیه 20 کشتی‌گیر نوجوان از سوی کمیته فنی فدراسیون به اردو دعوت شدند که هشت کشتی گیر از مازندران هستند.

وی افزود: سایتی‌اف از اسطوره‌های کشتی روسیه است که مسئولان برگزارکننده هر ساله برای ارج نهادن به این قهرمان مسابقات بین‌المللی را با حضور کشورهای مختلف برگزار می‌کنند.

دبیر هیئت کشتی مازندران تصریح کرد: مهدی کارکش در وزن 42 کیلوگرم، حسین خدیوپور در 54 کیلوگرم، رضا آقاجانی و امیر اکبرزاده در 58 کیلوگرم، سامان شجاعی و علی اسماعیل‌پور در 63 کیلوگرم، علی موجرلو در 76 کیلوگرم و علی‌اصغر اکبری در وزن 100 کیلوگرم به عنوان هشت کشتی‌گیر مازندرانی در این رقابت‌ها هستند.

نوری‌زاده همچنین از حضور سرمربی مازندرانی در این رقابت‌ها خبر داد و افزود: سید مراد محمدی از قهرمانان کشتی و از مربیان جوان مازندرانی به عنوان سرمربی هدایت ملی‌پوشان را در رقابت‌های جام سایتی‌اف برعهده دارد.

وی خاطر‌نشان کرد: مسابقات بین‌المللی جام سایتی‌اف روسیه روزهای پنجم و ششم آبان در شهر کراسنویارسک با حضور کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

دبیر هیئت کشتی مازندران درباره تعداد تیم‌های شرکت‌کننده از مازندران در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور اذعان داشت: تا چند روز آینده درباره حضور تیم‌های مازندرانی در دوازدهمین دوره این رقابت‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

نوری‌زاده در پایان اذعان داشت: به طور حتم مازندران در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور برای کسب عنوان قهرمانی با چند نماینده حضور می‌یابد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول