اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کشتی آزاد دانشگاه پیام‌نور کردستان:

تیم کشتی پیام‌نور کردستان در آمادگی کامل به سر می‌برند

خبرگزاری فارس: سرمربی کشتی آزاد دانشگاه پیام‌نور کردستان با اشاره به انسجام کامل این تیم برای حضور موفق در نخستین دوره مسابقات سراسری دانشجویان پیام‌نور کشور در سنندج، گفت: این تیم در آمادگی کامل به سر می‌برد.

تیم کشتی پیام‌نور کردستان در آمادگی کامل به سر می‌برند

برهان فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: استان کردستان یکی از قطب‌های کشتی در ایران اسلامی به شمار می‌آید و در همین راستا نیز جوانان این خطه از میهن اسلامی همواره با تلاش و همتی وصف‌ناشدنی در میادین ملی و بین‌المللی برای ایران اسلامی افتخارات بسیاری را آفریده‌اند.

وی افزود: در چند سال اخیر شاهد نگاه ویژه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نسبت به رشته ورزشی اول کشور یعنی کشتی هستیم و در همین راستا نیز دانشگاه پیام‌نور با نگاهی عمیق و دیدی وسیع نسبت به آینده این رشته ورزشی با حمایت‌های بی‌دریغ خود در همه استان‌های کشور اقدام به برگزاری مسابقات و المپیادهای ورزشی در رشته کشتی نموده که قابل تحسین است.

سرمربی تیم کشتی آزاد دانشگاه پیام‌نور استان کردستان با تقدیر از حمایت‌ها و نگاه ویژه مسئولان دانشگاه پیام‌نور استان کردستان نسبت به حمایت از دانشجویان فعال در رشته کشتی و ساماندهی تیم‌های کشتی در مراکز و واحدهای تابعه این دانشگاه اظهار داشت: بدون شک میزبانی نخستین دوره مسابقات سراسری کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در استان کردستان یک امر اتفاقی نبوده و پشتوانه‌ای فرهنگی، عملیاتی و موفقیت‌های گسترده در المپیادهای پیشین این رشته ورزشی را داراست.

فاتحی خاطرنشان کرد: تیم کشتی آزاد دانشگاه پیام‌نور استان کردستان متشکل از هفت کشتی‌گیر آزادکار بوده و خوشبختانه هم‌اکنون از حداکثر آمادگی جسمانی و روانی برخوردار بوده و آماده افتخارآفرینی دوباره و کسب مدال‌های رنگارنگ در این آوردگاه مهم ورزشی هستند.

وی افزود: از دو ماه قبل اردوی تکمیلی و آمادگی کشتی‌گیران آزادکار شروع شده و عباد منصوری در وزن 55 کیلوگرم، دلیر حمل‌کرد در وزن 60 کیلوگرم، کامران ملامیرزایی در وزن 66 کیلوگرم، فرامرز هوشیاری در 74 کیلوگرم، سیوان رستمی در 84 کیلوگرم، عرفان فلاحی در 96 کیلوگرم و پیمان رنجبر در 120 کیلوگرم اعضای هفت نفره تیم کشتی آزاد دانشگاه پیام‌نور را تشکیل می‌دهند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه پیام‌نور استان کردستان نیز در این خصوص به خبرنگار فارس از آمادگی کامل تیم کشتی فرنگی این دانشگاه برای حضوری موفق در نخستین دوره مسابقات سراسری کشتی دانشجویان پیام‌نور در سنندج خبر داد.

بهاءالدین مرادی اظهار داشت: تیم کشتی فرنگی دانشگاه پیام‌نور استان کردستان یکی از پرافتخارترین تیم‌های کشتی فرنگی در بین دانشگاه‌های پیام‌نور کشور به شمار می‌آید و  خوشبختانه با حضور کشتی‌گیرانی ساعی و توانمند هم‌اکنون در آمادگی کامل به سر می‌برد.

وی افزود: تیم کشتی فرنگی دانشگاه پیام‌نور استان کردستان قهرمان المپیاد دانشجویان پیام‌نور کشور در سال 89 در استان لرستان بوده و فرنگی‌کاران پیام‌نور کردستان در سال گذشته نیز چندین مدال رنگارنگ را برای استان به ارمغان آوردند.

مرادی تصریح کرد: از بین هفت نفر کشتی‌گیر تیم کردستان سه نفر موفق به کسب عناوین قهرمانی در المپیادهای گذشته پیام‌نور در طی دو سال اخیر بوده و سایر اعضای تیم نیز با آمادگی و توانمندی بالا خیز بزرگی را برای کسب بهترین مدال‌های این دوره از مسابقات برداشته‌اند.

وی در پایان افزود: مرتضی زارعی در وزن 55 کیلوگرم، فواد گدازگردر وزن 60 کیلوگرم، کیهان لطفی در 66 کیلوگرم، فواد کریمی در 74 کیلوگرم، افشین نسیمی در 84 کیلوگرم، آرش ابراهیمی در 96 کیلوگرم و پیام آرامی در 120 کیلوگرم اعضای تیم پرافتخار کشتی فرنگی پیام‌نور کردستان را تشکیل  می‌دهند.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول