اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه ورزشی صدرای زیراب:

صدرای زیراب در مسابقات لیگ برتر کشتی شرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صدرای زیراب با اشاره به برنامه‌ریزی‌های آمادگی برای تیم کشتی صدرای زیراب، گفت: تیم کشتی صدرای زیراب در مسابقات لیگ برتر کشور شرکت می‌کند.

صدرای زیراب در مسابقات لیگ برتر کشتی شرکت می‌کند

محبوب قبادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به حضور تیم کشتی صدرای زیراب در مسابقات لیگ برتر کشتی کشور، گفت: تیم کشتی صدرا زیراب با استفاده از توان بومی کشتی‌گیران سوادکوهی در لیگ برتر کشور حضور خواهد یافت.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صدرای زیراب به پیگیری‌ها و رایزنی‌های خود برای جذب اسپانسر قوی اشاره و خاطرنشان کرد: در صورت افزایش توان مالی تیم به جذب کشتی‌گیران خارجی و عضو تیم ملی هم اقدام خواهیم کرد.

وی با تبریک به موفقیت کشتی‌گیران سوادکوهی در مسابقات مختلف جهانی، آسیایی، بین المللی و کشوری گفت: زمان و شرایط برگزاری لیگ برتر کشتی کشور در آینده نزدیک مشخص می‌شود.

قبادیان به برنامه‌ریزی‌های تیم کشتی صدرای زیراب برای حضور قدرتمند در لیگ برتر اشاره کرد و یادآور شد: حضور در جمع چهار تیم برتر کشتی کشور در برنامه‌ریزی‌های ما لحاظ شده است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صدرای زیراب به علت عدم حضور تیم کشتی صدرا زیراب در مسابقات لیگ سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: دو سال قبل و در دوران ریاست سابق به ما قول اختصاص هزینه تبلیغات و عدم دریافت ورودی را دادند که با عدم اجرایی شدن آن ما هم از لیگ کنار کشیدیم.

وی با تمجید از رویکرد رئیس و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون کشتی، گفت: ارزش و احترام به پیشکسوتان و برنامه‌ریزی مناسب برای ارتقای کشتی کشور موجب بازگشت ما را به لیگ فراهم کرد.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول