اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان کشتی ایران:

بسیاری از سبک‌های کشتی متعلق به ایرانیان است

خبرگزاری فارس: قهرمان ارزنده تاریخ کشتی ایران اسلامی گفت: ایران مهد کشتی دنیاست و بسیاری از سبک‌های کشتی متعلق به ایرانیان است.

بسیاری از سبک‌های کشتی متعلق به ایرانیان است

عسگری محمدیان در حاشیه برگزاری نخستین دوره مسابقات سراسری کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان پیام‌نور کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: ایران مهد کشتی دنیاست و بسیاری از سبک‌های کشتی متعلق به ایرانیان است.

وی افزود: کشتی‌گیران ایرانی با بهره‌مندی از این پشتوانه فنی همواره در عرصه‌های بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و دارند و امید است این مهم با حمایت‌ها و توجهات ارگان‌ها و نهادهایی همچون دانشگاه پیام‌نور شاهد ارتقا و حفظ این جایگاه والا باشیم.

قهرمان نامدار کشتی ایران و جهان تصریح کرد: خوشبختانه مسابقات کشتی دانشجویان پیام‌نور کشور در مقایسه با سایر مسابقات حوزه کشتی دارای سطح قابل قبولی بوده و در برخی اوزان نیز شرکت‌کنندگان در حد تیم ملی هستند.

محمدیان افزود: با توجه به استعدادهای ناب ورزشی به ویژه در رشته کشتی در دانشگاه پیام‌نور و تحصیل ورزشکاران برجسته رشته کشتی کشور در مراکز و واحدهای تابعه این دانشگاه امید است شاهد تشکیل یک تیم منسجم کشتی به نام دانشگاه پیام‌نور و حضور این تیم در مسابقات بین‌المللی و لیگ برتر کشتی کشور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام‌نور در ایام مختلف سال هزینه‌های بسیاری را صرف تیم‌های ورزشی این دانشگاه به خصوص مسابقات کشتی می‌کند که متأسفانه به علت عدم یک تیم منسجم از این دانشگاه و عدم حضور تیمی به نام پیام‌نور در لیگ برتر مسابقات کشتی کشور از این ظرفیت بالقوه به نحو احسن بهره گرفته نمی‌شود.

محمدیان با تقدیر از میزبانی شایسته استان کردستان از برگزاری مسابقات مختلف کشتی فرنگی و آزاد و توجه ویژه مردم ورزش‌دوست و مسئولان تلاشگر کردستانی به رشته اول ورزشی کشور، اظهار داشت: بدون شک کردستان یکی از بهترین میزبانان مسابقات کشتی در ایران اسلامی است و سطح کیفی بالای نخستین دوره مسابقات پیام‌نور به میزبانی کردستان و رضایت ورزشکاران از این مسابقات مؤید این مطلب است.

وی با تقدیر از دانشگاه پیام‌نور برای برگزاری مسابقات مختلف ورزشی به ویژه مسابقات سراسری رشته کشتی ابراز امیدواری کرد که با تشکیل تیم کشتی دانشگاه پیام‌نور و حضور این تیم در لیگ‌های برتر کشوری و تورنمنت‌های بین‌المللی شاهد ارتقای جایگاه هر چه بهتر ورزشکاران این دانشگاه در حوزه کشتی ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول