اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تأخیر در برگزاری مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد صورت گرفت

فرصت طلایی کشتی آزاد ماهان برای آمادگی بیشتر

خبرگزاری فارس: تیم کشتی آزاد فولاد ماهان که در نخستین فصل حضور خود در مسابقات لیگ دسته کشتی به مرحله نهایی راه یافت، با تأخیر یک هفته‌ای در برگزاری این مرحله فرصت دارد تمرینات بهتری را پشت سر بگذارد.

فرصت طلایی کشتی آزاد ماهان برای آمادگی بیشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرحله مقدماتی لیگ دسته یک کشتی آزاد با صعود تنها نماینده کشتی استان اصفهان همراه بود و تیم فولاد ماهان به مرحله دوم این مسابقات راه یافت.

در هفته پنجم از دور برگشت این رقابت‌ها در گروه نخست، تیم فولاد ماهان میهمان تیم نهاوند بود که در پایان موفق شد با نتیجه پنج بر سه نماینده این شهر را شکست بدهد.

در دیگر دیدار نیز تیم شهرداری قوچان به دلیل انصراف شهرداری ارومیه هشت بر صفر پیروز شد و در گروه دوم این مسابقات نیز در بابل تیم مقیمی این شهر با نتیجه پنج بر سه از سد ثامن‌الحجج (ع) خراسان‌رضوی گذشت و نوین‌چرم البرز نیز در کرج هشت بر صفر نفت امیدیه را شکست داد.

با توجه به نتایج به دست آمده در پایان مرحله مقدماتی لیگ دسته اول کشتی آزاد، تیم‌های فولاد ماهان اصفهان، فردوسی مازندران، مقیمی بابل و ثامن‌الحجج (ع) خراسان رضوی به نیمه‌نهایی صعود کردند.

*فاطمی: امیدوارم جواب اعتماد باشگاه را بدهیم

سرمربی تیم کشتی فولاد ماهان گفت: امیدوارم بتوانیم در دیدارهای فینال خوش بدرخشیم و جواب اعتماد باشگاه را بدهیم.

رحمت‌الله فاطمی در مورد تیم‌داری باشگاه ماهان در رشته کشتی یادآور شد: با توجه به نخستین سال تیم داری باشگاه ماهان توانستیم پرقدرت حاضر شویم و با کسب پیروزی‌های قاطع در برابر حریفان به عنوان سرگروه به مرحله فینال صعود کنیم.

وی با اشاره به میزبانی تیم بابل بیان کرد: سه شهر خواستار میزبانی این دیدارها بودند که فدراسیون با درخواست تیم بابل موافقت کرد.

سرمربی تیم کشتی فولاد ماهان با بیان اینکه به این دلیل این دیدارها یک هفته با تأخیر برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به فرصت پیش آمده تیم ما با انجام تمرینات مستمر و منظم توانسته خود را در شرایطی مناسب نگه دارد.

فاطمی در پایان با اشاره به حمایت‌های باشگاه فولاد ماهان سپاهان از محمدرضا ساکت مدیرعامل این مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول