اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

مراسم استقبال از قهرمان کشتی جهان در سوادکوه انجام شد

خبرگزاری فارس: مراسم استقبال از محمدجواد ابراهیمی دارنده طلای مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان در سوادکوه برگزار شد.

مراسم استقبال از قهرمان کشتی جهان در سوادکوه انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، محمدجواد ابراهیمی که در مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان در تایلند موفق به کسب مدال طلا شده بود، پیش از ظهر امروز به زادگاهش با افتخار برگشت و مورد استقبال ورزش دوستان قرار گرفت.

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه در حاشیه مراسم استقبال از دارنده مدال طلای کشتی آزاد جوانان جهان در شیرگاه گفت: محمدجواد ابراهیمی در وزن 84 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان در شهر "پاتایا" تایلند شد.

رضا احمدزاده با تاکید بر حضور گسترده علاقه‌مندان به کشتی در سوادکوه، افزود: محمدجواد ابراهیمی با شکست همه حریفان به مدال با ارزش طلا دست یافت که در دیدار فینال با شکست "پات داونی" از آمریکا به آن رسید.

وی با اشاره به کسب سه مدال طلا و یک برنز تیم کشتی آزاد جوانان گفت: در این مسابقات تیم ایران به رتبه سوم دست یافت.

احمدزاده به حضور کشتی‌گیران سوادکوهی در رده‌های مختلف سنی تیم ملی اشاره کرد و یادآور شد: حضور مهدی تقوی در المپیک لندن و حضور عقیل حیدری در اردوی تیم ملی کشتی آزاد به عنوان مربی را می‌توان از دلایل حضور اخیر کشتی سوادکوه در رده‌های مختلف ارزیابی کرد.

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه بر همکاری و همراهی مسئولان ادارات و نهادهای مختلف برای گسترش افتخار آفرینی ورزشی تاکید کرد.

این مسئول به حضور علاقه‌مندان کشتی در میادین مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: رشته ورزشی کشتی در سالن‌های مختلف دولتی و خصوصی سوادکوه پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول