اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کشتی ثامن‌الحجج(ع) سبزوار:

از عنوان قهرمانی تیم کشتی ثامن‌الحجج(ع) در لیگ‌برتر دفاع می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی ثامن الحجج(ع) سبزوار از عزم قاطع مربیان و بازیکنان برای دفاع از عنوان قهرمانی تیم کشتی ثامن الحجج(ع) سبزوار در لیگ برتر امسال خبر داد.

از عنوان قهرمانی تیم کشتی ثامن‌الحجج(ع) در لیگ‌برتر دفاع می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محسن کاوه از آغاز اردوی دو روزه این تیم در مشهد برای تعیین افراد نهایی به منظور شرکت در مسابقات لیگ برتر خبر داد و اظهار داشت: در این اردو از کشتی‌گیران مشهدی نیز دعوت شده است تا در صورت دارا بودن صلاحیت‌های فنی در تیم عضو شوند.

وی با اشاره به اینکه قرعه کشی مسابقات لیگ برتر کشتی در سال جاری به تعویق افتاد، ادامه داد: احتمالا مسابقات لیگ برتر کشتی از مهرماه آغاز می‌شود.

سرمربی تیم کشتی ثامن‌الحجج(ع) سبزوار با بیان اینکه تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر امسال به لحاظ فنی و سرمایه‌گذاری نسبت به سال گذشته قوی تر هستند، بیان کرد: امسال رقابت سخت‌تری در انتظار تیم‌ها است.

کاوه با تاکید بر عزم قاطع مربیان و بازیکنان برای دفاع از عنوان قهرمانی تیم کشتی ثامن الحجج(ع) سبزوار در لیگ برتر امسال، تصریح کرد: با تلاش‌های بازیکنان، کادر فنی، سرپرست و حامی مالی تیم امیدواریم که در لیگ برتر امسال نیز به مقام قهرمانی نایل شویم.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول