اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران خبر داد

اعلام آمادگی 3 تیم از مازندران برای لیگ برتر کشتی آزاد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور نیز تاکنون سه تیم از مازندران اعلام آمادگی کردند.

اعلام آمادگی 3 تیم از مازندران برای لیگ برتر کشتی آزاد

سلمان قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری خاطرنشان کرد: تاکنون تیم‌های گاز مازندران، استیل آذین جویبار و صدرا بابل به عنوان نماینده‌های مازندران در لیگ برتر کشتی کشور اعلام آمادگی کردند.

وی در ادامه با اشاره به کسب مقام نایب قهرمانی نماینده مازندران در لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه‌های کشور ابراز داشت: مرحله نهایی و فینال این رقابت‌ها که به میزبانی مازندران در بابل برگزار شد، با قهرمانی نماینده خراسان رضوی خاتمه پذیرفت.

این مسئول افزود: در این مرحله چهار تیم ثامن الحجج(ع)، موسسه مالی اعتباری فردوسی مازندران، باشگاه مقیمی بابل و فولاد ماهان اصفهان با هم مسابقه دادند.

قادری یادآور شد: در دیدار نهایی و رده بندی دو نماینده مازندران مغلوب حریفان شدند و به مقام نایب قهرمانی و چهارمی اکتفا کردند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران تصریح کرد: در مرحله نیمه نهایی دو تیم ثامن الحجج(ع) و موسسه مالی اعتباری فردوسی مازندران با برتری مقابل حریفان به دیدار نهایی و فینال راه یافتند.

این مسئول ادامه داد: در فینال این رقابت‌ها تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار شش بر دو موسسه مالی اعتباری مازندران را شکست داد و قهرمان این دوره را به خود اختصاص داد.

قادری در ادامه افزود: در دیدار رده‌بندی نیز فولاد ماهان اصفهان شش بر دو دیگر نماینده مازندران باشگاه مقیمی بابل را برد و به مقام سومی دست یافت.

وی از میزبانی خوب بابلی‌ها در این رقابت‌ها خبر داد و اذعان داشت: شرایط میزبانی این دوره از مسابقات بسیار خوب بود و تیم‌های شرکت کننده از شرایط میزبانی این رقابت‌ها ابراز رضایت کردند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران تصریح کرد: از سوی کمیته فنی این مسابقات کاپ اخلاق به تیم میزبان باشگاه مقیمی بابل اهدا شد.

قادری در پایان از حضور حجت الله خطیب رئیس فدراسیون کشتی و مدیرکل ورزش و جوانان استان در مراسم اهدا جوایز به تیم‌های برتر خبر داد و افزود: مازندران قطب کشتی ایران است که در ترکیب هر چهار تیم مرحله نهایی بیشتر کشتی گیران از مازندران بودند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول