اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حلوایی در گفت‌و‌گو با فارس:

عملکرد کشتی‌گیران قم فوق‌العاده بود/ در پوئن شماری باختیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: با اینکه اشتباهات در پوئن شماری مانع قهرمانی تیم قم شد، اما عملکرد کشتی‌گیران ما در مرحله نهایی لیگ منطقه‌ای کشور فوق‌العاده بود.

عملکرد کشتی‌گیران قم فوق‌العاده بود/ در پوئن شماری باختیم

محسن حلوایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با اینکه کشتی‌گیران قمی در مسابقات گروهی مرحله پایانی لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشور در گروه دشواری قرار داشتند، اما با شایستگی جواز صعود به نیمه نهایی را کسب کردند.

وی افزود: بعد از مشخص شدن تیم‌های صعود کننده از مرحله مقدماتی پیکارهای سومین دوره لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان باشگاه‌های کشور، قرعه‌کشی مرحله نهایی در حالی صورت گرفت که کشتی‌گیران قمی با تیم‌های قدرتمندی هم‌گروه شدند.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله مقدماتی مسابقات امسال در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در شش گروه با یکدیگر به شکل دوره‌ای به رقابت پرداختند که هر دو تیم قم در این دو رده سنی راهی مرحله نهایی شدند.

حلوایی بیان داشت: رقابت‌های مرحله نهایی بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی به میزبانی استان فارس برگزار شد که طی آن در غیاب پنج تیم راه یافته به این مرحله، هفت تیم در دو گروه رقابت کردند و از هر گروه دو تیم راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به نحوه برگزاری رقابت‌های مرحله نهایی لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی نوجوانان کشور یادآور شد: هفت تیم حاضر در این مرحله در دو گروه سه و چهار تیمی، بازی‌های مقدماتی را برگزار کردند که تیم نوجوانان قم توانست جواز صعود را کسب کند.

وی اذعان داشت: تیم‌ قم در گروه نخست با تیم‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان هم‌گروه بود که در دیدار با سیستان و بلوچستان به برتری هشت بر دو رسید، اما در دیگر دیدار خود در این گروه، با نتیجه هفت بر سه به خوزستان باخت و به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه نهایی شد.

حلوایی عنوان کرد: در نیمه نهایی تیم قم به مصاف لرستان رفت و با حساب شش بر چهار تن به شکست داد تا بدین ترتیب به دیدار رده‌بندی برود که در دیدار رده‌بندی با تیم فارس به تساوی پنج بر پنج رسید، اما در پوئن شماری با رأی داوران بازنده اعلام شد که به این رأی معترض بودیم، اما در نهایت تیم قم مقام چهارم لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی نوجوانان کشور را کسب کرد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول