اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران:

مازندران میزبان مرحله نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی مازندران از میزبانی شهرستان بابل در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه‌های کشور خبر داد.

مازندران میزبان مرحله نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد شد

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری از میزبانی شهرستان بابل در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه‌های کشور خبر داد.

نوری‌زاده بیان داشت: در مرحله نهایی چهار تیم حضور دارند که دو تیم از مازندران هستند.

وی گفت: چهار تیم باشگاه مقیمی بابل، موسسه مالی اعتباری فردوسی مازندران، فولاد ماهان اصفهان و ثامن‌الحجج (ع) سبزوار به عنوان چهار تیم شرکت‌کننده در مرحله نهایی هستند.

دبیر هیئت کشتی مازندران تصریح کرد: صبح روز جمعه 31 شهریور ابتدا مرحله نیمه نهایی و بعدازظهر آن نیز مرحله نهایی و فینال برگزار می‌شود.

نوری‌زاده یادآور شد: تیم‌های پیروز در مرحله نیمه نهایی راهی فینال و تیم‌های بازنده نیز برگزارکننده دیدار رده‌بندی هستند.

وی از رویارویی دو تیم مازندرانی در مرحله نیمه نهایی خبر داد و اظهار داشت: دو تیم مازندرانی باشگاه مقیمی بابل و موسسه مالی اعتباری ساری صبح جمعه با هم دیدار می‌کنند تا یکی از تیم‌های راه یافته فینال مشخص شود.

دبیر هیئت کشتی مازندران درباره دیگر بازی این مرحله گفت: کشتی‌گیران دو تیم فولاد ماهان اصفهان و ثامن‌الحجج(ع) سبزوار در مرحله نیمه نهایی با هم مسابقه می‌دهند تا چهره فینالیست دیگر مشخص شود.

نوری‌زاده از حضور مسئولان فدراسیون و سیاسی ورزشی استان در مسابقه نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد کشور در بابل خبر داد و بیان داشت: در حضور مسئولان ورزش کشور و استان به تیم‌های برتر جوایز و حکم قهرمانی اهدا می‌شود.

وی در پایان با اشاره به قهرمانی نماینده مازندران در فصل گذشته لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه‌های کشور افزود: سال گذشته که مرحله نهایی این رقابت‌ها در ساری برگزار شد، تیم مجاهدین صنعت برق گلوگاه قهرمان لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه‌های کشور شد و پیشگامان صنعت آسانسور ساری نیز سوم شد.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول