اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد

حضور 16 کشتی‌گیر مازندرانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی مازندران از حضور 16 کشتی‌گیر مازندرانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان خبر داد.

حضور 16 کشتی‌گیر مازندرانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: برای این اردو که از سوی کمیته فنی فدراسیون کشتی 34 کشتی‌گیر دعوت شدند که از این تعداد، 16 کشتی‌گیر از مازندران هستند.

وی از حضور کشتی‌گیران مازندرانی در هر هفت وزن در اردوی تیم ملی خبر داد و افزود: در این اردو در کنار کشتی‌گیران، مربی و پزشک تیم ملی نیز از مازندران حضور دارند.

نوری‌زاده تصریح کرد: فرزاد عموزاد در وزن 55 کیلوگرم، مسعود اسماعیل‌پور، آرش دنگسرکی و بهنام احسان‌پور در 60 کیلوگرم، مهدی تقوی و ابراهیم نصیری در 66 کیلوگرم، علی شفیع زاده و ایمان محمدیان در 74 کیلوگرم، جواد ابراهیمی در 84 کیلوگرم، رضا یزدانی، حامد طالبی زرین‌کمر و عباس طحان در 96 کیلوگرم و کمیل قاسمی، جابر صادق‌زاده و عبدالله قمی در 120 کیلوگرم به عنوان 16 کشتی‌گیر مازندرانی در این اردو هستند.

دبیر هیئت کشتی مازندران در ادامه اذعان داشت: سید مصطفی میرعمادیان به عنوان مربی و داوود آزادبخت نیز به عنوان پزشک از مازندران ملی‌پوشان را در این اردو همراهی می‌کنند.

وی افزود: این اردو که از هشتم مهر به مدت 10 روز در خانه کشتی تهران برگزار می‌شود، کشتی‌گیران برای شرکت در مسابقات جهانی، بین المللی و آسیایی آماده می‌شوند.

نوری‌زاده همچنین از حضور سه کشتی‌گیر جوان مازندرانی در مسابقات بین‌المللی روسیه خبر داد و بیان داشت: ابراهیم نصیری در وزن 60 کیلوگرم، علی شفیع زاده در 74 کیلوگرم و جابر صادق زاده در 120 کیلوگرم به عنوان سه کشتی‌گیر مازندرانی در رقابت‌های بین‌المللی جام دیمیتری کرکین روسیه هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقات که روز های 14 تا 16 مهر در شهر یاکوتسک روسیه برگزار می‌شود، مجید محمدی به عنوان مربی مازندرانی در کادر فنی تیم ملی قرار دارد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول