اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی:

مطالبات فرهنگی بستک را از طریق وزارت ارشاد دنبال می‌کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه تلاش خود را در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی بستک و پیگیری مطالبات از طریق وزارت ارشاد خواهیم کرد.

مطالبات فرهنگی بستک را از طریق وزارت ارشاد دنبال می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، احمد جباری در دیدار با مسئولان فرهنگ و هنر این شهرستان با تقدیر از فعالیت‌های گسترده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک اظهار داشت: فضای حاکم بر شهرستان، توسعه فرهنگی را به خوبی نشان می‌دهد و بر خود واجب می‌دانیم از تلاش فعالان این حوزه حمایت کنیم.

وی ضمن اشاره به پیگیری مطالبات حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: همه تلاش خود را در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی شهرستان بستک و پیگیری مطالبات از طریق وزارتخانه به عمل خواهیم آورد تا بار دیگر بستک به جایگاه واقعی خود دست یابد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک افزود: در این دیدار برنامه‌های در دست اقدام حوزه فرهنگ در 20 محور مختلف مطرح و تهیه پیوست فرهنگی از اولویت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.

جباری وجود نخبگان فرهنگی شهرستان را بزرگ‌ترین نعمت دانست و خاطرنشان کرد: گنجینه‌های بسیار عظیم فرهنگی و هنری همچون کتاب‌های قدیمی و خطی حاصل سال‌ها تلاش نخبگان و میراث مکتوب شهرستان است که به دلیل عدم توجه مناسب وضعیت مطلوبی ندارند.

شیبانی اضافه کرد: استفاده از تجارب نخبگان جزو اهداف اصلی شهرستان است و درصد جلب مشارکت آنها در تولید برنامه‌های مختلف هستیم.

یادآور می‌شود، در این دیدار امام جمعه شهرستان بستک، فرمانده سپاه، فرماندهی نیروی انتظامی و مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان حضور داشتند.

همچنین 20 محور فعالیت‌های فرهنگی هنری شهرستان بستک به نماینده مردم غرب استان تحویل داده شد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول