اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ارشاد کرمان:

فرهنگ رضوی با ابزار هنر ماندگار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: موضوع و محوریت امام رضا(ع) آرمان بلند مشترکی میان قشرهای وسیع مردمی است که با ابزار هنر، قابل انتقال و ماندگار است.

فرهنگ رضوی با ابزار هنر ماندگار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، در ادامه برپایی برنامه‌های هفته فرهنگ رضوی کرمان، شب شعر رضوی شهرستان بردسیر با حضور جمعی از مسئولان محلی و شاعران برگزار شد. 

وحید محمدی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم با اشاره به اهمیت رواج و گسترش معارف اهل‌ بیت(ع) در جامعه اظهار داشت: ترویج فرهنگ و سیره علمی و عملی حضرت ثامن‌الحجج(ع) به جا آوردن حق شکرگزاری وجود نعمت این امام همام در ایران اسلامی است.

وی افزود: راهی که شاعران ولایی‌گو در اظهار ارادت به این امام همام طی می‌کنند، سرآغاز آن عشق و معرفت به ساحت اهل‌ بیت(ع) و سرانجامش رحمت و خشنودی خداوند است. 

محمدی تصریح کرد: موضوع و محوریت امام رضا(ع) آرمان بلند و مشترکی میان قشرهای وسیع مردمی است که با ابزار هنر، قابل انتقال و ماندگاری است.

بنابراین گزارش در این مراسم رضا رودینی‌ به عنوان شاعر برگزیده شب شعر بردسیر برای حضور در هفتمین کنگره سراسری شعر رضوی کرمان معرفی شد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول