اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ساری در نطق پیش از دستور

شهرداری ساری به دنبال راهکارهای درآمدی باشد

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر ساری در نطق پیش از دستور خود بر ایجاد راهکارهای درآمدی و برنامه‌محوری در شهرداری ساری تاکید کرد.

شهرداری ساری به دنبال راهکارهای درآمدی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدمهدی احمدی در نطق پیش از دستور جلسه علنی یکشنبه شب شورای شهر ساری اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور فداکاری‌های شهدای گرانقدر، آزادگان سرافراز، جانبازان و همه رزمندگان سلحشور است.

وی با اشاره به  ولادت حضرت امام رضا(ع) تصریح کرد:‌ امیدواریم با تاسی از این بزرگواران و فرهنگ‌سازی و الگوسازی از راه و روش این الگوهای ناب، ادامه‌دهنده راه شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مسیر انسان‌سازی باشیم.

عضو شورای شهر ساری افزود: با حضور یادگاران دفاع مقدس در عرصه‌های مدیریت و اجتماع، شاهد پیشرفت‌های روزافزونی در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری و زیرساخت‌ها هستیم.

احمدی با اشاره به اینکه در مدت زمان کم چندماهه شهردار جدید شاهد تحولات خوب و مناسب در سطح شهر هستیم، متذکر شد: ‌به طوری که بوی تغییر و تحول در شهر به مشام می‌رسد که انعکاس مثبت نظر اهالی شهر در این ارتباط مؤید این مدعا است.

وی با بیان اینکه در ایام بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در مراکز آموزشی و دانشگاهی هستیم، گفت:‌ توصیه می‌شود شهرداری ساری دغدغه خود را صرف رفع مسائل و مشکلات شهری با آغاز فصل بارندگی به ویژه آب‌گرفتگی معابر، احداث کانال‌های هدایت آب‌ها، لای‌روبی جوی‌ها، آزادسازی حریم انهار، تسهیل در ترافیک شهری و ایجاد امکانات لازم در بحث حمل و نقل عمومی قرار دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ‌شواهد حاکی است کارهای مناسبی در این راستا در حال انجام است و شهرداری در یکی دو آزمون قبلی که در آب‌گرفتگی معابر پیش آمد توانست این بحران را مدیریت کرده و به امور زیربنایی از جمله بازگشایی چند کانال  بپردازد.

وی با بیان اینکه آسفالت معابر و ترمیم حفاری‌ها به شکل‌ مطلوبی ادامه دارد، اذعان داشت: امیدواریم این فضا در تمام نقاط سطح شهر و کوچه‌های فرعی ادامه یابد.

احمدی با اشاره به اینکه توجه ویژه‌ای به مبلمان شهری، رنگ‌آمیزی جداول و فضای سبز شهری شده است، اضافه کرد:‌ توصیه می‌شود مسائل مربوط به امور فرهنگی و ارتقای فرهنگ‌ شهروندی با توجه به حضور دانش‌آموزان و دانشجویان مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: توصیه می‌شود بیشتر از نخبگان جامعه، اساتید دانشگاه‌ها و دیگر صاحبان اندیشه که در جهت توسعه شهر دغدغه دارند بهره‌بردای شود.

احمدی بر ایجاد راهکارهای درآمدی و برنامه‌محوری در شهرداری ساری تاکید کرد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول