اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد سوادکوه خبر داد

فعالیت 18 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سوادکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه با اشاره به فعالیت‌های دینی و قرآنی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، گفت: 18 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سوادکوه فعالیت می‌کنند.

فعالیت 18 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، موسی پهلوان بعدازظهر امروز  در جلسه هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سوادکوه با اشاره به اهمیت مساجد در نهادینه ‌کردن ارزش‌ها در جامعه، اظهار داشت: با تلاش مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در صدور مجوز فعالیت کانون‌ها و حمایت همه‌جانبه، فعالیت‌های گسترده‌ای توسط این کانون‌ها در استان انجام شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه به فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و افزود: برنامه‌های مناسبتی، سخنرانی‌های مذهبی و فرهنگی، نمایشگاه‌های مختلف و محافل قرآنی در این کانون‌ها انجام می‌شود.

وی از فعالیت 18 کانون فرهنگی و هنری در سوادکوه خبر داد و خاطرنشان کرد: فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه قابل قبول است.

پهلوان به برنامه‌های این کانون‌ها اشاره و یادآور شد: آموزش قرآن و نهج‌البلاغه و احکام اسلامی، کتاب و کتاب‌خوانی، برنامه های آموزشی و علمی برخی از فعالیت‌های این کانون‌های فرهنگی و هنری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه به لزوم استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در کانون‌های فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: استفاده از فضای معنوی مساجد و آموزه‌های دینی و قرآنی تاثیر عمیقی در تربیت اسلامی دارد.

وی برگزاری اردوهای تفریحی و دینی را از راهکارهای این اداره برای استفاده از نیروهای دینی و فرهنگی در دست‌یابی به اهداف عنوان کرد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول