اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ساری:

خبری از اجرای پروژه «دنیای آرزو» در ساری نیست

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه پروژه دنیای آرزو سه ماه قبل کلنگ زنی شد و قرار بود دو ماهه اجرایی شود، اضافه کرد: زمان گذشت و هنوز چیزی را شاهد نیستیم.

خبری از اجرای پروژه «دنیای آرزو» در ساری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی رضایی فرح‌آبادی در جلسه علنی یکشنبه شب شورای شهر ساری با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس،  اظهار داشت: تحصیل در هر مقطعی افتخار است و من هم در این شورا، یک محصل هستم و از مردم درس زندگی یاد می‌گیرم.

وی با اشاره به اینکه به گویش مازندرانی علاقه‌مند هستم، متذکر شد: افسوس که این گویش به واسطه کم لطفی خودمان، به مرور زمان رو به فراموشی سپرده می‌شود.

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه تاکید بر صحبت کردن با زبان و لهجه مادری باعث حفظ آن می‌شود، تصریح کرد: شورا تدبیر بیندیشد تا آموزش و پرورش برنامه‌ای در این زمینه در مدارس داشته باشد تا گویش مازندرانی را از دست ندهیم.

رضایی با اشاره به اینکه شاهد رضایت نسبی مردم از اقدامات شهرداری در سطح شهر هستیم، ادامه داد: این اقدامات باید سرعت بیشتری بگیرد و در بعضی امور هم هنوز بلاتکلیفی مشهود است.

وی با بیان اینکه پروژه دنیای آرزو سه ماه قبل کلنگ زنی شد و قرار بود دوماهه اجرایی شود، اضافه کرد: زمان گذشت و هنوز چیزی را شاهد نیستیم.

رضایی با اشاره به اینکه بیش از 2 سال از پروژه ماهان گذشته و هنوز اندر خم یک کوچه‌ایم، یادآور شد: هنوز عملیات اجرایی را شروع نکرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ در رابطه با شهربازی، هیچ برنامه‌ای از سوی شهرداری به شورا اعلام نشده است.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول