اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی:

اقتدار دفاعی ایران امروز بر کسی پوشیده نیست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه در سال‏های دفاع مقدس گفت: اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران، امروز بر کسی پوشیده نیست.

اقتدار دفاعی ایران امروز بر کسی پوشیده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ایوانکی امشب محسن رضایی، فرمانده سال‏های دفاع مقدس با حضور در مؤسسه آموزش عالی ایوانکی از ناگفته‏های جنگ برای دانشجویان گفت.

فرمانده سپاه در سال‏های دفاع مقدس در سخنانی یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و سال‏های سخت جنگ را گرامی داشت و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای زنده کردن این خاطرات بیان کرد.

رضایی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز در اقتدار کامل دفاعی قرار دارد و این موفقیت به خاطر نابرابری‏های دوران جنگ تحمیلی که بر انقلاب نوپای اسلامی تحمیل شد، به دست آمده است.

فرمانده سپاه در سال‏های دفاع مقدس گفت: خرید تسلیحات از دولت قذافی، دیکتاتور سابق لیبی در دوران دفاع مقدس دلایل خاصی داشت که باید به طور مشروح به آن پرداخته شود.

رضایی گفت: قذافی پس از چندی که از جنگ گذشت، هم‏پیمان صدام حسین بعثی شد و از فروش قطعات موشکی به ایران خودداری کرد.

رئیس مؤسسه آموزش عالی ایوانکی نیز اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور مسئولان و مدیران ارشد کشور در دانشگاه‏ها و مؤسسات آموزش عالی، از محسن رضایی، فرمانده سال‏های دفاع مقدس دعوت شد تا در جمع دانشجویان ایوانکی حضور یابد.

علی‏محمد احمدوند ادامه داد: به همین بهانه و به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارک دفاع مقدس که یادآور جان‏فشانی‏ها و رشادت‏های غیورمردان سپاه اسلام است، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده جنگ سال‏های دفاع مقدس در این مراسم در مؤسسه آموزش عالی ایوانکی سخنرانی کرد.

این مراسم با حضور پرشور خانواده‏های معظم شهیدان دانشجوی ایوانکی، مسئولان، استادان و دانشجویان در سالن اجتماعات مؤسسه آموزش عالی ایوانکی برگزار شد و محسن رضایی علاوه بر سخنرانی، به سئوالات دانشجویان در بخش‏های مختلف پاسخ داد.

مشروح این خبر متعاقباً ارسال می‏شود.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول