اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

فرهنگ ایثار را می‌توان با استفاده از ابزار هنر به نسل جوان منتقل کرد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: فرهنگ ایثار و شهادت را می‌توان با استفاده از ابزار هنر به نسل جوان منتقل کرد.

فرهنگ ایثار را می‌توان با استفاده از ابزار هنر به نسل جوان منتقل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عبدالصاحب طهماسبی ظهر امروز در آیین اختتامیه جشنواره ادبیات داستانی بسیج اظهار داشت: انتقال فرهنگ دفاع مقدس در شرایط کنونی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: بهترین روش برای انتقال این فرهنگ ناب و الهی استفاده از ابزارهای هنری و فرهنگی است که در دستور کار مسئولان امر قرار دارد.

وی افزود: هنر بهترین شیوه برای بیان و انتقال کلیه مفاهیم بوده که فرهنگ دفاع مقدس نیز از این حیث مستثنی نیست.

این مسئول اضافه کرد: هنر اگر در خدمت انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس باشد در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن بسیار تأثیرگذار است.

طهماسبی تصریح کرد: برپایی این جشنواره نیز گامی در جهت انتقال فرهنگ دفاع مقدس است که از دست‌اندرکاران برپایی آن تقدیر می‌شود. 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: بسیج فرهنگی ناب و الهی است که باید همگان در راستای ترویج آن تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک تکلیف دینی و ملی است، اظهار داشت: این مهم و ترویج این فرهنگ باید در دستور کار همگان قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت انتقال پیام عدالت‌خواهی، ولایت‌مداری و استکبار ستیزی شهدا از طریق هم‌رزمان شهدا به جامعه به ویژه نسل جوان ادامه داد: آشنایی با شیوه زندگی و منش شهیدان باید به الگوی جوانان تبدیل شود.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: همه باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

طهماسبی تصریح کرد: اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی در راستای ترویج این فرهنگ از مهم‌ترین برنامه‌ها بوده که باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: اجرای این برنامه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری بوده که باید در این راستا بیشتر از گذشته برنامه‌ریزی شود.

وی ادامه داد: تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برای نسل جوان امروزی بسیار مهم و با اهمیت است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: احقاق این مهم تضمین کننده بقای انقلاب اسلامی بوده و این نکته‌ای است که دشمنان انقلاب از آن هراس دارند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول