اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی صورت گرفت

دیدار جوانان و نخبگان حوزه فرهنگ و هنر هرمزگان با مشاوران جوان رئیس جمهور

خبرگزاری فارس: 50 نفر از جوانان و استعدادهای برتر حوزه فرهنگ و هنر هرمزگان طی مراسمی با مشاوران جوان رئیس جمهور دیدار و به بحث و بررسی پیرامون مسائل مختلف این حوزه پرداختند.

دیدار جوانان و نخبگان حوزه فرهنگ و هنر هرمزگان با مشاوران جوان رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین علی مریدی‌زاده مدیر کل ارشاد هرمزگان بعد از ظهر امروز در حاشیه این نشست گفت: علاوه بر هنرمندان، جوانان حوزه‌های دیگر از جمله ورزش، هلال احمر، تشکل‌های غیر دولتی، بانوان و ... نیز حضور داشتند که نمایندگان جوانان در حوزه‌های مختلف به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

وی افزود: هنرمندان حضور یافته در این نشست از سراسر استان و به ویژه از شهرستان‌ها دعوت شده بودند که همگی آنها جزو استعدادهای برتر حوزه فرهنگ و هنر بودند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسائل مطرح شده در حوزه فرهنگ از سوی هنرمندان شامل حمایت از تولید آثار فرهنگی – هنری، تأمین فضاهای سخت افزاری و مکان‌های آموزشی، ایجاد رشته‌های دانشگاهی فرهنگی – هنری، انجام بیمه هنرمندان، اهمیت به هنرمندان شهرستانی و ... بود که در نهایت جمع بندی و به مشاوران جوان رئیس جمهور تحویل داده شد.

مریدی‌زاده تصریح کرد: حوزه فرهنگ و هنر بسیار گسترده و عمیق است و سطوح مختلف جامعه را شامل می‌شود و برای ایجاد فرهنگ متعالی مطابق با آموزه‌های دینی لازم است حمایت همه جانبه صورت گیرد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول