اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

دشمن از تفکر مدیریت اسلامی واهمه دارد

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی با اشاره به اینکه ایران اسلامی توانسته الگویی موفق به نام حکومت اسلامی برای مدیریت جهانی مطرح کند گفت: دشمنان به دنبال جلوگیری از ترویج مدل مدیریت اسلامی در جهان هستند.

دشمن از تفکر مدیریت اسلامی واهمه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد ظهر امروز در همایش تبیین اقتصاد مقاومتی و مقابله همه‌جانبه با تحریم‌ها اظهار داشت: امروز دشمنان به خوبی به این واقعیت پی برده‌اند که مدل مدیریت اسلامی بهترین راهکار برای مدیریت سالم و بدون تبعیض در جهان است و اگر می‌بینیم دشمنان با توطئه‌های مختلف در پی ضربه زدن به اسلام هستند به دلیل ترس از فراگیر شدن این مدل است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن از تفکر مدیریت اسلامی واهمه دارد تصریح کرد: مدیریت اسلامی که با تولد انقلاب اسلامی در ایران احیا شد به خوبی توانسته است چالش‌های مدیریتی را برطرف کند و بیداری اسلامی و خیزش کشورها در سال‌های اخیر به دلیل نگاه ملت‌ها به این مدل و پی بردن به این واقعیت است.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه در تفکر و اندیشه غرب منزوی شدن اسلام به عنوان مهم‌ترین موضوع مطرح است، ادامه داد: بعد از جنگ جهانی دوم و تقسیم شدن جهان به دو بلوک شرق و غرب تمام امور کشورهای جهان زیر نظر این دو قدرت اداره می‌شد اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مدیریت اسلامی به تدریج بین کشورها مطرح و مورد استقبال قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مدل مدیریت اسلامی مبتنی بر حقوق مساوی و برابر است خاطر نشان کرد: با حاکم شدن این مدل مدیریتی در ایران بسیاری از کشورها از این مدل الگوگیری کرده و خواستار برقراری آن در کشور خود شدند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه اختلاف اسلام با ابرقدرت‌های غربی، استکبار جهانی و نظام سلطه در ایدئولوژی، افکار و اندیشه‌هاست گفت: ایران اسلامی پرچمدار مدل مدیریت اسلامی بوده و به همین دلیل است که تحریم‌های ظالمانه‌ای از سوی دشمن بر کشور ما تحمیل می‌شود و همه به خوبی می‌دانیم مسئله هسته‌ای ایران تنها یک بهانه برای دشمنی با ایران اسلامی است.

شعبانی‌فرد تحریم‌های دشمنان را فرصتی برای ایران دانست و ادامه داد: امروز تحریم‌ها فرصت طلایی برای ایران عزیز است، با وجود این تحریم‌ها بود که دانشمندان به آخرین تکنولوژی‌ها دست یافته و هر روز دست به اختراع و اکتشاف جدیدی می‌زنند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه از نکات برجسته بیداری اسلامی در منطقه ریشه‌های اقتصادی و مقابله با فقر است، اظهار داشت: نظام سلطه سعی دارد با ایجاد مسایل انحرافی با بیداری ملت‌ها که طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرده مقابله کند اما با وجود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی این توطئه ناکام مانده است.

وی کاهش وابستگی به نفت، مردمی کردن اقتصاد، رونق دادن بخش کشاورزی، اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی، فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف و استفاده حداکثری از زمان، کمتر شدن وابستگی اقتصادی به دولت و ایجاد نقش نظارتی را از راهکارهای مقاومت در مقابل تحریم‌های دشمنان دانست و بر تحقق بخشی بر این موارد تاکید کرد.

وی با بیان اینکه توجه به تولیدات داخلی و زیربنایی، اتکا بر اقتصاد دانایی‌محور و تولید کالاهای اساسی مهم‌ترین مؤلفه اقتصاد مقاومتی است ادامه داد: توانمندسازی بخش خصوصی و کاهش وابستگی به نفت بهترین روش برای خودکفایی و استقلال اقتصادی در سایه اقتصاد مقاومتی در دوران تحریم است.

وی با اشاره به اینکه برنامه بلندمدت دشمنان کشور تهدید، تحریم و ایجاد شکاف فرهنگی بین آحاد ملت است افزود: از راهبردهای رهبر معظم انقلاب برای مقابله با این حربه‌ها تاکید بر اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی در کشور است.

وی هدف دشمنان از تحریم ایران را وارد کردن لطمه به رشد کشور و جدا کردن مردم از نظام اسلامی دانست و گفت: با حمایت از کار و سرمایه ایرانی است که می‌توان در برابر تمام توطئه‌های دشمنان ایستاد و باید راه مقاومت را در همه زمینه‌ها ادامه داد.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول