اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

مدیریت‌ها باید در راستای آرمان‌های نظام اسلامی باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: مدیریت‌ها را باید در راستای آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی به کار گیریم و نهایت بهره‌برداری را از آن ببریم.

مدیریت‌ها باید در راستای آرمان‌های نظام اسلامی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی ظهر امروز در نشست ستاد یادواره شهدای شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: باید از فرصت‌هایی که در اختیار داریم به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی افزود: مدیریت‌ها را نیز باید در راستای آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی به کار گیریم و نهایت بهره‌برداری را از آن ببریم.

مشایخی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، تصریح کرد: همه وظیفه دارند در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه گام بردارند.

وی ابراز داشت: یادواره شهدا برای گرامیداشت افرادی برگزار می‌شود که با تمام وجود خود در راه خداوند متعال گام برداشته‌اند.

مشایخی عنوان کرد: باید تمام همت خود را به کار گیریم تا این محفل نورانی هرچه باشکوه‌تر برگزار شود تا تأثیرات مثبتی در شهرستان بگذارد.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه شهدا نیازی به برگزاری این یادواره‌ها ندارند، گفت:‌ این ما هستیم که با برگزاری یادواره خود را به شهدا متصل می‌کنیم.

مشایخی خاطر نشان کرد: مجلس شهدا نور، خیر و برکت به همراه می‌آورد که باید از آن بهره کافی برد.

به گزارش فارس،‌ بر اساس مصوبه ستاد یادواره شهدای شهرستان عنبرآباد در سال گذشته، یادواره شهدای این شهرستان باید هر ساله در تاریخ 9 آذر ماه برگزار شود.

شهرستان عنبرآباد 132 شهید و چهار سردار سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول