اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری اندیمشک:

اقتصاد مقاومتی دستوری عمومی برای اصلاح اقتصاد ایران است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری اندیمشک گفت: اقتصاد مقاومتی یک فرمان عمومی از سوی مقام معظم رهبری برای اصلاح اقتصاد کشور است.

اقتصاد مقاومتی دستوری عمومی برای اصلاح اقتصاد ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، خداداد محمدی صبح امروز در جمع مسئولان این شهرستان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یک فرمان عمومی از سوی رهبر معظم انقلاب برای مقابله با انواع تهاجم ها و تحریم‌های دشمن است.

وی افزود: این فرمان رهبر انقلاب همانند فرمان امام راحل در دوران جنگ به ویژه بسیج عمومی است، لذا توجه جدی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی سبب رضایتمندی بیشتر مردم و ناامیدی دشمنان می‌شود.

محمدی خاطر نشان کرد: اجرای تدابیر و راهکارهایی که مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی برای ما ترسیم کرده‌اند، می‌تواند ما را در رفع بسیاری از مسائل و مشکلات یاری دهد.

این مقام مسئول اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی رمز خودکفایی اقتصادی است و با وجود تحریم‌ها و مشکلاتی که از این طریق برای واحدهای تولیدی و اقتصادی کشور ایجاد شده، اما باید به این موضوع واقف باشیم که تحمل و رفع این مشکلات برای رسیدن به اهداف متعالی ضروری است.

سرپرست فرمانداری اندیمشک گفت: بستر استفاده از ظرفیت‌های مردمی باید به عنوان یکی از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی در همه بخش‌های فرهنگی‌، هنری‌، صنعتی‌، کشاورزی و تولیدی بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

محمدی بر هدایت سرمایه‌گذاری‌ها به سوی بخش‌های تولیدی تأکید کرد و افزود: در این زمینه باید تولید ملی حمایت شود تا بتوان منویات رهبر معظم انقلاب را محقق کرد و این امر با تأمین آرامش و امنیت به عنوان زیربنای وحدت مردمی میسر خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول