اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران در مجلس در گفت‏‌وگو با فارس:

اهمیت «اقتصاد مقاومتی» در حساسیت‏های غرب نمایان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی، حساسیت غرب به واژه «اقتصاد مقاومتی» را نمایانگر اهمیت آن خواند.

اهمیت «اقتصاد مقاومتی» در حساسیت‏های غرب نمایان است

سیدمسعود میرکاظمی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: حساسیت استکبار به بیان گران‏‌سنگ رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی نشان‏دهنده اهمیت این کلیدواژه اساسی است.

وی ادامه داد: امام راحل (ره) می‌‏فرمودند که «هرگاه در رادیو می‏شنیدم که دشمن در حال انتقاد است، می‏‌فهمیدم که ما درست حرکت می‏کنیم».

میرکاظمی اضافه کرد: این بیان معظم‏‌له در شرایط امروز اقتصادی کشور کلمه کلیدی و راه‏کار رفع مشکلات امروز کشور است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: از این رو نمایندگان در مجلس و دولت‏مردان در جریان اجرا باید به این فرمایش رهبر معظم انقلاب دقتی ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: نه دشمنان دست از خصومت‏های خود برمی‏دارند و نه ما می‏توانیم از آرمان‏های والای خود دست بکشیم.

میرکاظمی اضافه کرد: از این رو باید همچون بیش از سه دهه گذشته که با مقاومت خود دشمنان را به زانو درآورده‏ایم، به روند خود ادامه دهیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این پیچ تاریخی تنها راه رفع مشکلات علم به منویات رهبری در قالب اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی، همه اقشار جامعه را نیازمند وجود قیمتی شهدا خواند و تصریح کرد: به ایام پر برکت هفته دفاع مقدس نزدیک می‏شویم و حضور در محفل یادواره شهدای گلگون‏‌کفن نیاز واقعی همه ما قلمداد می‏شود.

میرکاظمی اضافه کرد: شهدا با بصیرتی کامل پا بر عرصه هشت سال دفاع مقدس گذاشتند و جان ارزنده خود را نثار اسلام و انقلاب کردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدوارم کرد تا همه اقشار جامعه با تاسی از روش و منش این شهدا راه تعالی و سعادت را در پیش بگیرند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول