اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری:

نقش جوانان در مدیریت تحولات امت اسلامی برجسته شود

خبرگزاری فارس: دبیر شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری گفت: نقش جوانان در مدیریت تحولات امت اسلامی و بررسی نقش آنان در ایجاد و رهبری بیداری اسلامی باید برجسته شود.

نقش جوانان در مدیریت تحولات امت اسلامی برجسته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، کیومرث مرادی ظهر امروز در مراسم اختتامیه اردوی اتحادیه بین‌المللی جوانان و نوجوانان در شهرکرد اظهار داشت: نخستین اردوی اتحادیه بین‌المللی جوانان و نوجوانان مخالف اشغالگری از تاریخ 15 شهریور ماه لغایت 18 شهریور در شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: در این اردو افراد 18 تا 30 ساله از کشورهای اروگوئه، کانادا، برزیل، لبنان، ترکیه، مصر، لیبی، تونس، الجزایر، فلسطین، سوریه، عراق، سودان، کشمیر، هند، پاکستان، افغانستان، اندونزی، فیلیپین و مراکش حضور داشتند.

مرادی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: برجسته کردن نقش جوانان در مدیریت تحولات امت اسلامی و بررسی نقش آنان در ایجاد و رهبری بیداری اسلامی مهم‌ترین اهداف برگزاری این اردو به شمار می‌رود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بهره‌مندی از ظرفیت جوانی و ذهن خلاق جوانان برای تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی و بین‌المللی در مواجهه با هجمه‌های تبلیغات روانی غرب، از اهداف دیگر همایش یاد شده محسوب می‌شود.

مرادی گفت: آشنایی نوجوانان و جوانان با مفهوم اشغالگری و دوستی با مردم مظلوم فلسطین هم از دیگر اهداف برگزاری نخستین اردوی اتحادیه بین‌المللی جوانان و نوجوانان مخالف اشغالگری است.

وی بر ضرورت حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین تأکید کرد و گفت: درخواست آزادی قدس شریف نخستین قبله‌گاه مسلمانان جهان که سال‌ها بر اثر جنایت و حمایت استکبار جهانی از صهیونیست اشغال بوده است باید با جدیت بیشتر پیگیری شود.

مرادی بیان کرد: ما باید با توجه به هجوم دشمن برای از پای در آوردن مردم مقاوم سوریه‌، لبنان‌، غزه و دیگر کشورها نقش خود را پر‌رنگ‌تر کنیم.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تحولات منطقه و توطئه قدرت‌های سلطه‌گر و مرتجع‌ عرب در سوریه گفت: دشمنان با ناکامی در مهار انتفاضه و بیداری اسلامی درصدد برآمدند تا سوریه را به عنوان یکی از سنگرهای مقدم مقاومت اسلامی تسخیر کنند تا اهداف رژیم صهیونیستی و نظام سلطه را در منطقه تحقق بخشند اما زهی خیال باطل که آنان خودشان به زودی نابود می‌شوند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول