اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جبهه حامیان ولایت:

اقتصاد مقاومتی دفع‌کننده تمام تهدیدات استکبار است

خبرگزاری فارس: دبیرکل جبهه حامیان ولایت گفت: اقتصاد مقاومتی و تکیه بر این شیوه راهبردی تنها سیاست راهبردی ما در دفع توطئه‌ها و خنثی کردن فتنه‌های استکبار در عرصه اقتصادی است.

اقتصاد مقاومتی دفع‌کننده تمام تهدیدات استکبار است

دلاور صیامی در حاشیه سفر به اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: موضع‌گیری‌های لحظه‌ای حسینی و بهمنی به عنوان وزرای اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی به تورم دامن زده و مهار آن را غیر‌ممکن کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این افراد نباید در رسانه‌ها زیاد حرف زده و موضع‌گیری کنند چرا که هر رفتار آنها در آرامش بازار تاثیر گذاشته و آن را به تلاطم وامی‌دارد.

وی بیان داشت: ما به آنها توصیه می‌کنیم در این بازار ملتهب که عده‌ای می‌خواهند جنگ روانی به راه بیندازند اگر نمی‌خواهید کار اصولی انجام دهید لااقل ساکت بمانید و ادعای بیهوده‌ای نداشته باشید.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت در خصوص انتخابات پیش‌روی شوراها و ریاست جمهوری یادآور شد: در انتخابات شوراها آنچه برای مردم مهم به نظر می‌رسد انتخاب افرادی متخصص و کوشا در مسیر توسعه و آبادانی شهرها، توسعه فضای سبز، احیای بافت فرسوده و ... است در حالی که باید در این زمینه به انتخاب اصلح دست زد.

صیامی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت:‌ جبهه حامیان ولایت به عنوان مجموعه‌ای اصولگرا که هم اکنون 110 عضو راه یافته به مجلس دارد قطعاً موضع‌گیری مشخصی را در انتخابات آینده همسو با اهداف اصولگرایان واقعی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: این جبهه مانند برخی جریانات سطحی و مقطعی نیست که بخواهد در ایام انتخابات هنر‌نمایی کند بلکه در طول سال و با تشکیل جلسات مستمر سعی کرده زمینه حضور آگاهانه مردم را در انتخابات فراهم آورد.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت با انتقاد از برخی احزاب و گروه‌ها که با رخداد انتخابات طلوع و غروب می‌کنند، بیان داشت: جبهه حامیان ولایت به گونه‌ای نیست که با تشکیل دولت موجودیت پیدا کرده و بعد از اتمام کار دولت ماموریت‌اش پایان یابد بلکه ما با حداکثر جاذبه و حداقل دافعه سعی می‌کنیم نیروهای ولایی و ارزشی را در جبهه حامیان ولایت گزینش کرده و در یک کار تشکیلاتی از وجود آنها بهره بگیریم.

صیامی افزود: این جبهه معتقد است اگر در مسیر ولایت و قانون‌مداری گام برداریم هیچ وقت با مشکل مواجه نخواهیم شد و به تبلیغات کور رسانه‌ها نیز هیچ اهمیتی قائل نیستیم.

وی بحث انتخابات آتی را از نظر آرایش نیروهای انتخاباتی مهم توصیف کرد و اظهار داشت: از سویی جبهه متحد اصولگرایی و از طرفی اصلاح‌طلبان در چارچوب معتقد به نظام و ولایت فقیه برخی تحرکات خود را آغاز کرده‌اند ولی همچنان آرایش کامل انتخاباتی را شاهد نیستیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول