اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌‌وبلوچستان:

مقطع ابتدایی مهم‌ترین دوره شکل‌گیری شخصیت دانش‌‌آموزان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌‌وبلوچستان گفت: دوره ابتدایی مهم‌ترین دوره تحصیلی دانش‌آموزان در شکل‌گیری شخصیت آنها است.

مقطع ابتدایی مهم‌ترین دوره شکل‌گیری شخصیت دانش‌‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، غلامرضا محمدقاسمی ظهر امروز در دومین روز از بازگشایی مدارس در جمع آموزگاران دبستان امام علی (ع) کهنک منطقه نوک‌آباد شهرستان زابل اظهار داشت: امسال با آغاز طرح آموزشی 6.3.3 تحولی عظیم در بحث آموزش و پرورش کشور و استان به وجود آمد که آموزش ابتدایی با افزوده‌شدن پایه ششم، سهم بسزایی در آن خواهد داشت.

وی با اشاره به آموزش قرآن و توجه به مفاهیم قرآنی افزود: 25 مدرسه تخصصی قرآن از امسال به مدارس استان افزوده شده است تا این دوره منور به انوار قرآنی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان بر لزوم همکاری خانواده‌ها و مسئولان با مدارس تأکید کرد.

محمدقاسمی تصریح کرد: نقش خانواده در تربیت فرزندان، نقشی بسزا و اجتناب‌ناپذیر است و خانواده‌ها باید از نزدیک در جریان لحظه به لحظه آموزش و تربیت فرزندان خود قرار گیرند و این مستلزم یک رابطه دو سویه با برنامه‌ریزی یک ساله است.

×اساس سند تحول بنیادین، ارتقاء مسائل آموزشی است

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان هم به مناسبت بازگشایی مدارس شهرستان خاش گفت: مهم‌ترین بخش سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توجه ویژه به آموزش ابتدایی است.

عصمت عزیزی افزود: اجرای طرح نظام آموزشی 6.3.3 در استان مستلزم آماده‌سازی فضاهای آموزشی و سازماندهی نیروی انسانی بود که با همت مسئولان آموزش و پرورش استان و شهرستان این امر در کمتر از زمان ممکن تحقق یافت تا در ابتدای مهر، کمبودی در این زمینه در مدارس استان احساس نشود.

قاسم کوچکزائی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان خاش هم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، آموزش و پرورش را متولی تربیت نیروی انسانی در جامعه دانست و اظهار داشت: معلمان و دانش‌آموزان مروج و پاسدار ارزش‌های جمهوری اسلامی و حافظ منافع ارضی کشور هستند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول