اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

آموزش و پرورش کرمان 1828 شهید تقدیم انقلاب کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش و پرورش استان کرمان از وجود یک هزار و 828 شهید بهره می‌برد.

آموزش و پرورش کرمان 1828 شهید تقدیم انقلاب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم شیخ‌بهایی ظهر امروز در مصلای بزرگ امام علی (ع) کرمان و در جمع نمازگزاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: آموزش و پرورش کرمان از وجود 228 معلم شهید، یک هزار و 600 دانش‌آموز شهید و 2 هزار جانباز سرافراز بهره‌مند است.

وی با اشاره به اجرای نظام جدید آموزشی 3-3-6 در سال تحصیلی جاری بیان داشت: استان کرمان آمادگی کامل را برای اجرای این نظام در معلمان و مدارس به وجود آورده است.

شیخ‌بهایی با بیان اینکه از سال جاری فعالیت رسمی دانشگاه فرهنگیان در استان کرمان به طور رسمی آغاز می‌شود، افزود: 97 مدارس قرآنی در سراسر استان کرمان نیز سال جاری فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی تصریح کرد: مدرسه‌های قرآنی توجه و اهتمام به کلام‌الله مجید و فعالیت‌های قرآنی را در متن درسی دانش‌آموزان قرار داده‌اند تا فرهنگ قرآنی بیش از گذشته در جامعه گسترش یابد.

شیخ‌بهایی با اشاره به بازگشایی مدارس و بازار داغ خرید لوازم‌التحریر ابراز داشت: دشمن برای رسیدن به مقاصد شوم خود از راه دیگری وارد شده و حملات خود را با چاپ عکس‌های نامناسب بر روی وسایل آموزشی قرار داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: خانواده‌ها نسبت به این مسئله توجه داشته و از خرید این محصولات خودداری کنند، علاوه بر این این طرح‌ها بر روی ذهن بچه‌ها نیز اثر دارد.

شیخ‌بهایی عنوان کرد: بحث ورزش و سلامت نیز از موارد مورد تاکید در آموزش و پرورش است و به این منظور فعالیت‌هایی مانند ژیمناستیک، شنا، طناب‌زنی، تنیس روی میز و دو و میدانی برای گروه‌‌های مختلف دانش‌آموزی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: از ابتدای مهر ماه سال جاری 500 هزار دانش‌آموز با همکاری 47 هزار فرهنگی و در قالب 7 هزار واحد آموزشی در استان کرمان مشغول به تحصیل می‌شوند.

شیخ‌بهایی اذعان داشت: توجه به مجتمع‌‌های آموزشی، توجه به انسداد بی‌سوادی، توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش از دیگر برنامه‌های کاری آموزش و پرورش در سال جاری است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول