اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

برگزاری جشن عاطفه‌ها در همه مدارس استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از برگزاری جشن عاطفه‌ها در همه مدارس استان زنجان خبر داد.

برگزاری جشن عاطفه‌ها در همه مدارس استان زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان در نظر دارد به منظور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ انفاق و احسان جشن عاطفه‌ها را در همه مدارس استان زنجان برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال جشن عاطفه‌ها «دانش‌آموز باوری و دانش‌آموز یاوری در فرهنگ رضوی» است، اضافه کرد: همچنین شعار جشن عاطفه‌ها برای مدارس استان زنجان نیز «هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه‌ها» است، برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تصریح کرد: هدف کمیته امداد از برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس استان زنجان صرفا مادی نیست، بلکه آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ انفاق، احسان و کمک به نوع دوست و دانش‌آموزان نیازمند است.

وی در ادامه با اشاره به پایگاه‌های در نظر گرفته شده برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در استان زنجان اضافه کرد: پایگاه‌هایی که امسال در سطح استان برگزار می‌شود در سطح معابر و میادین شهری، پایگاه‌های روستایی، پایگاه‌هایی که در مساجد منتخب استان است و همچنین در دانشگاه‌های استان است.

لازم به ذکر است، امسال جمع‌آوری کمک در قالب جشن عاطفه‌ها در روز پنجم مهر ماه در بیش از 2 هزار مدرسه استان زنجان، روز ششم مهر ماه در پایگاه‌های دایر شده در سطح معابر و میادین استان زنجان و روز هفتم در مصلی‌های برگزاری نماز جمعه انجام می‌شود.

گفتنی است، مردم استان زنجان در صورت دسترسی نداشتن به پایگاه‌های کمیته امداد می‌توانند، وجوهات نقدی خود را به شماره حساب سیبای 0108640426007 نزد بانک ملی واریز کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول