اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد مازندران خبر داد

اعزام مددجویان کمیته امداد مازندران به مشهد مقدس

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: در سال ‌جاری از سوی خیران تعدادی از خانواده‌های مددجوی کمیته امداد مازندران برای نخستین بار به مشهد مقدس اعزام شدند.

اعزام مددجویان کمیته امداد مازندران به مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ابراهیم باغبانی بعدازظهر امروز در حاشیه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زیارت امام رضا(ع) آرزوی همه مسلمانان جهان است، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی هرساله تعدادی از افراد زیر پوشش این نهاد حمایتی را به مشهد مقدس اعزام می‌کند.

وی ادامه داد: برخی از افراد زیر پوشش کمیته امداد که تاکنون به زیارت امام رضا(ع) مشرف نشدند از سوی افراد حاجتمند به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

این مسئول یادآور شد: اعتقادات معنوی سبب می‌شود تا مردم از لحاظ اعتقادات قلبی به ثامن الحجج(ع) معتقد شده و شفای بیماران خود را از این امام همام خواستار شوند.

باغبانی با اشاره به اینکه هفته پیش خانواده‌ای که مریض سرطانی داشته با کمک نقدی سه نفر از افراد مددجوی این نهاد را به مشهد اعزام کرد، بیان داشت: برخی معتقدند هر کسی برای نخستین بار به سفر زیارتی امام رضا مشرف شود حاجت‌روا می‌شود، بدین منظور حاجتمندان برای اعزام افراد زیر پوشش کمیته امداد به سفر مشهد مقدس کمک می‌‌کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره قصه‌گویی رضوی از فعالیت‌های مهم فرهنگی کشور است، اظهار داشت: در این جشنواره جوانان با سلوک، کرامت و بخشش و دین مداری امام رضا (ع) آشنا می‌شوند.

باغبانی به اهمیت هنر قصه‌گویی و تاثیرگذاری آن بر رفتار و کردار افراد اشاره کرد و گفت: قصه‌گویی یکی از بهترین روش‌های انتقال ارزش‌های اسلامی در جامعه است.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول